خانوادهوکیل

10 تا از بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز ⚖️【سال1403】

هر زمان فردی فوت کند و اموالی از او باقی بماند، برای اینکه ورثه متوفی بتوانند در آن اموال دخل و تصرف داشته باشند، باید انحصار وراثت انجام شود. گاهی برای انحصار وراث، یکی از اوراث و یا چند نفر همکاری نمی کنند که موجب بروز اختلافات خانوادگی می شوند. بهتر است برای حل این مشکلات به وکیل متخصص مراجعه شود. در ادامه مطلب بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز سعی داریم به معرفی 10 تا از وکلای شهر تبریز بپردازیم، برای اطلاعات بیشتر در مجله حقوقی برترین وکیل همراه ما باشید.

بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز

بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز کیست؟

بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز، وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه ارث و انحصار وراثت پرونده های موفقی داشته است. لذا برای حل مسائل مربوط به ارث و میراث، در اولین فرصت گواهی انحصار وراثت را دریافت کی کند تا مراحل بعدی با سرعت بیشتری انجام شود.

وکیل انحصار وراثت یا حصر وراثت همان وکیل پایه یک دادگستری در تبریز است که در زمینه دعاوی خانواده و به ویژه ارث و میراث و تقسیم ترکه و انحصار وراثت تخصص و تجارب بسیاری دارد. بهترین وکیل تبریز، به امور حسبی و مراحل صدور گواهی انحصار وراثت و نحوه رسیدگی در دادگاه و مراجع قضایی آگاهی دارد و تلاش می کند با تقسیم قانونی اموال متوفی به اختلافات خانوادگی خاتمه دهد.

مشاوره آسان با بهترین وکیل تبریز را از دست ندهید!

ویژگی بهترین وکیل:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

در ادامه قصد داریم به معرفی 10 تا از بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز بپردازیم. برای اطلاع از آدرس و شماره تماس وکلای خبره ما را در مجله حقوقی برترین وکیل همراهی کنید:

لیست 10 تا از بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز را بشناسید! ⚖️

وحید دانشگردی

وحید دانشگردی وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز

آقای وحید دانشگردی وکیل پایه یک دادگستری در تبریز، دارای کارشناسی ارشد حقوق ثبت اسناد و املاک و دارای بیش از 10 سال سابقه در وکالت در دعاوی مختلف حقوقی و کیفری هستند. تخصص ویژه ایشان در زمینه قراردادها، مطالبات، ارث، امور کیفری و کلاهبرداری ها و کلیه امورات مربوط به دعاوی خانوادگی است.

آدرس دفتر: تبریز، شریعتی جنوبی، تقاطع خیابان شهناز و بارون آواک، ساختمان وکیلی، طبقه 6

شماره تماس: 09144186634

نازیلا همتی سردرود

نازیلا همتی سردرود وکیل انحصار وراثت در تبریز

خانم نازیلا همتی وکیل پایه یک دادگستری در تبریز، دارای مدرک کارشناسی ارشد و وکیل متخصص در دعای خانواده به ویژه تقسیم ارث و میرات و انجام مراحل انحصار وراثت و دریافت گواهی می باشند. سایر تخصص ایشان در زمیه دعاوی ملکی، دعاوی مالی، تجاری، قراردادها، مناقصات، چک و سفته و … است.

آدرس دفتر: تبریز، چهارراه لاله، خیابان سالاری، به سمت دادسرای سابق، بالاتر از بانک سپه، پلاک 27، طبقه 2

شماره تماس: 09143035625

سیده فاطمه جوادی سیدیان

سیده فاطمه جوادی سیدیان وکیل انحصار وراثت در تبریز

خانم جوادی وکیل پایه یک دادگستری تبریز، عضو کانون وکلا، دارای تحصیلات کارشناسی حقوق و بیش از 9 سال سابقه وکالت در دعاوی مختلف می باشند. قبول وکالت در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی، ثبتی، چک و سفته، ابطال و فسخ قرارداد، مطالبه طلب، امور مربوط به گمرک و تعزیرات، تنظیم دادخواست و اظهارنامه و قرارداد در کلیه زمینه ها انجام می دهند.

آدرس دفتر: تبریز، چهارراه آبرسان، برج سفید 2 (SMP)، طبقه 6، واحد G

شماره تماس: 09144092687

آرش پاکسار

آرش پاکسار وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز

جناب آقای آرش پاکسار وکیل و مشاور حقوقی پایه یک دادگستری ههستند. ایشان در دعاوی حقوقی، کیفری،دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم و دعاوی مالی، تجاری، قراردادها شامل چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور فعالیت می کنند.

آدرس دفتر: تبریز، خیابان امام، روبروی کوی اطباء، ساختمان خاوران، طبقه ۴، واحد D۴

تلفن تماس: 09143042001

بهنام پرتوی

بهنام پرتوی وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز

جناب آقای بهنام پرتوی وکیل و مشاور حقوقی پایه یک دادگستری هستند. ایشان در دعاوی ملکی، خانواده، حقوقی و کیفری فعالیت می کنند. همچنین متخصص در دعاوی طلاق به درخواست زوجین ، طلاق توافقی ، مطالبه مهریه و حضانت اطفال و طلاق به درخواست زوجه به علت تحقق شروط ضمن عقد نکاح و عسر هستند.

آدرس دفتر: تبریز، خیابان امام خمینی، چهارراه شهید بهشتی، جنب بانک آینده، نرسیده به مسجد حاج احمد، دفتر وکالت پرتوی

تلفن تماس: 09143141946

گواهی انحصار وراثت چیست؟

مطابق قانون، گواهی انحصار وراثت نوشته ای قانونی است که در آن لیست وراث و میزان سهم الارث هر کدام از آنها مشخص شده است. بدون انجام انحصار وراثت و دریافت گواهی انحصار وراثت هیچ یک از ارگان های کشور، وراث را به رسمیت نمی شناسند. لذا می توان گفت که گواهی انحصار وراثت یکی از مدارکی است که وراث از طریق آن قابل شناسایی می باشند.

دریافت گواهی انحصار وراثت در مواقعی که اموالی از فرد فوت شده باقی مانده است الزامی است. شهودی که استشهادیه را امضا می کنند نباید شهادت کذب بدهند و اگر متوفی دارای وراث و فرزندان دیگری از همسر دوم است اعلام کنند. لذا باید در گواهی انحصار وراثت تعداد وراث به درستی نوشته شود.

به گفته بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز و طبق بند 3 ماده 11 قانون جدید شوراهای حل اختلاف، شورای حل اختلاف نزدیک به آخرین محل اقامت دائمی فرد فوت شده، صلاحیت صدور گواهی انحصار وراثت را دارد.

گواهی انحصار وراثت چیست؟

موانع ارث در قانون مدنی کدام اند؟

به گفته بهترین وکیل خانواده در تبریز که متخصص در پرونده های ارث و میراث و تقسیم ترکه است، در 4 حالت وراث از مورث ارث نمی برند. در ادامه به توضیح کامل هر کدام می پردازیم:

  • کفر

در قوانین کشور ما آمده که کافر از مسلمان ارث نمی برد. منظور از کافر کسی است که مسلمان نباشد و تفاوتی ندارد که کافر با کتاب باشد یا بدون کتاب، در هر صورت کافر از مسلمان ارثی نخواهد برد.

  • قتل

عامل دیگری که موجب عدم تعلق ارث می شود. قتل می باشد. هر زمان مورث به دست ورثه خود به قتل برسد، قاتل از اموال مقتول ارثی نمی برد. البته به شرطی که قتل عمدی بوده باشد، در صورتی که قتل برای دفاع از خود اتفا افتاده باشد مانع ارث بردن فرد از ارث نخواهد شد.

  • لعان

عامل دیگری که مانع ارث بردن می شود این است که مرد همسر خود را به زنا نسبت دهد که در اصطلاح به آن لعان می گویند. در صورتی که زن فرزند داشته باشد و مرد ادعا کند که فرزند از او نمی باشد باید در دادگاه 4 مرتبه خداوند را بر صحت ادعای خود شاهد بگیرد تا دادگاه بپذیرد و ارثی به فرزند ندهد. همینطور در مقابل نیز زن باید 4 مرتبه خداوند را بر دروغ بودن ادعای شوهر شاهد بگیرد، که در این حالت زن و مرد بر یکدیگر حرام شده و زن و فرزند از مرد ارث نمی برند.

  • زنا زادگی

طبق قانون 884 قانون مدنی در خصوص فرزند زنازاده بیان می دارد که “ولدالزنا از پدر و مادر و اقوام آنها ارث نمی برد.” و پدر و مادر نیز نمی توانند وارث فرزند خود باشند. اما استثنایی وجود دارد که در صورت وجود آن فرزند می تواند ارث ببرد.

کلام آخر

به هر حال هر فردی در طول زندگی چندین ساله خود، دستاوردهای مالی داشته است که بعد از مرگ او برای وراث باقی می ماند. گاه در برخی خانواده ها یکی از وراث، بیشتر اموال را به تصرف خود در می آورد و یا اینکه برای انجام مراحل انحصار وراثت و دریافت گواهی انحصار وراثت با دیگر وراث همکاری نمی کند و … . در چنین حالتی برای حل مشکل و دستیابی به حقوق خود باید به وکیل متخصص مراجعه کنید تا مراحل بعدی به دست وکیل انجام شود. لذا در این مطلب به معرفی 10 تا از بهترین وکیل ارث و انحصار وراثت در تبریز پرداختیم تا در صورت نیاز دسترسی سریعی به وکیل داشته باشید. امیدوارم مطالب مفید بوده باشد، لطفانظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا