کیفریوکیل

10 تا از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز ⚖️【سال1403】

دیوان عدالت اداری یکی از مهم‌ ترین مراکزی است که در آن شکایات مردم نسبت به ارگان های دولتی مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین به کلیه تخلفات نهادهای دولتی رسیدگی می شود. در واقع می توان گفت که دیوان عدالت اداری جایی است که مقابل اعمال غیر قانونی مجریان قانون ایستادگی می کند. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز فرد قانون دانی است که موکل می تواند با تکیه بر دانش و آگاهی او نسبت به قوانین دیوان عدالت اداری شناخت پیدا کند و به شکایات خود رسیدگی کند. در ادامه توضیحات بیشتری در اختیارتان قرار می دهیم و خواهشمندم تا پایان مقاله در برترین وکیل همراه ما باشید.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز کیست؟

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز کیست؟

بهترین وکیل شیراز با تکیه بر علم و دانش خود و همراه با جدیدترین تغییرات می تواند از طریق رویه دیوان عدالت اداری، حقوق موکلین خود را به درستی استیفا کند و مانع ضایع شدن حقوق موکلین به علت عدم آگاهی از رویه دیوان شود.

مسئله مهم دیگری که همواره مطرح می باشد، شناخت رویه دیوان عدالت اداری است که می تواند به اشخاص بابت احقاق حقوق خود در ادارات کمک کند و بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز می تواند در بسیاری از موارد با در نظر گرفتن چارچوب مقررات اداری مشکلات موکلین خود را رفع کند.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز بپردازیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز!

کاظم قائدی

کاظم قائدی بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز

منابع طبیعی از جمله ثروت‌های هر کشور است که برای محافظت از آن‌ها باید قوانین حقوقی را به درستی تدوین کرد. علاوه بر آن، برای پیگیری این قوانین، باید با بهترین وکیل منابع طبیعی مشورت کرد. آقای کاظم قائدی وکیل پایه یک دادگستری با بیش از 10 سال سابقه تخصصی فعالیت در پروندهای حقوقی و بصورت خاص در حوزه منابع طبیعی و امور اراضی است که می‌تواند با ارائه ادله محکم به قاضی پرونده، از حقوق شما دفاع کرده و مشکلات حقوقی را حل نماید.

جهت اعطای وکالت و بهره مندی از خدمات مشاوره آقای کاظم قائدی، با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09171014394
آدرس 1: شیراز، معالی آباد
آدرس 2: شیراز، صدرا، بلوار دانش، نبش دلگشا، ساختمان (by)، طبقه 4، واحد22

افسانه راستی

افسانه راستی وکیل دیوان اداری در شیراز

افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 12 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

همچنین ایرانیان ساکن خارج از کشور برای تمام موارد حقوقی خود می‌توانند با وکیل راستی ارتباط برقرار کرده و از خدمات این وکیل معروف و پرتجربه شیراز در زمینه‌های حقوقی بهره ببرند. وکیل راستی، به عنوان یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه، آماده ارائه خدمات وکالتی در انواع دعاوی می باشد که در ادامه به شرح مواردی از آن می پردازیم.

برخی از خدمات خانم افسانه راستی:

  • خانواده ( طلاق از طرف مرد، طلاق به درخواست زوجه، طلاق توافقی در کمترین زمان ممکن، طلاق غیابی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، استرداد جهیزیه، اجرت المثل ایام زوجیت، ملاقات و حضانت فرزند و… )
  • دعاوی کیفری من الجمله: ( کلاهبرداری، پرونده های چک بلامحل، سرقت و جعل، استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت و فروش مال غیر، روابط نامشروع و … )
  • دعاوی حقوقی همانند (اثبات مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، اعتراض شخص ثالث، حق کسب و پیشه، مطالبه وجه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها، الزام به انجام تعهدات قراردادی در شیراز و …)

شماره تماس: 09173083407
آدرس دفتر: شیراز، چهارراه ملاصدرا، کوچه 24 قصرالدشت، طبقه دوم بانک پاسارگارد، واحد 5
ساعت کاری: روزهای زوج ساعت 16 تا 19:30 حضور در دفتر با هماهنگی قبلی

جهانپور کرمی ارخلو

جهانپور کرمی ارخلو وکیل دیوان اداری در شیراز

جناب آقای جهانپور کرمی یکی از وکلای معتبر و شناخته شده در شهر شیراز می باشند. ایشان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی فعالیت می کنند و تخصص ایشان در خصوص دعاوی مربوط به دیوان عدالت اداری است. آقای کرمی ارخلو به عنوان نفر اول آزمون ورودی وکالت سال 1391هستند. برخی از سوابق کاری و تحصیلی ایشان عبارت است از:

  • عضو کانون وکلای دادگستری
  • دارای بیش از 10 سال سابقه وکالت
  • دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی
  • متخصص در دعاوی خانواده و هویت قانونی، دعاوی ارث و میراث، دیوان عدالت اداری، دعاوی ثبت احوال
  • دارای صداقت در پاسخگویی، دقت نظر در اظهارات مراجعین، ارائه راه حل های معقول و پیگیری مجدد
  • ایشان به عنوان یکی از وکلای برتر کشور در حوزه تصادفات، اخذ دیه از بیت المال، راننده متواری، صندوق تامین خسارت های بدنی، کلیه شرکت های بیمه ای، نداشتن بیمه نامه، سقف تعهدات بیمه ای و … هستند.

آدرس دفتر: شیراز، داران، بلوار طالقانی، جنب بنیاد شهید، دفتر وکالت جهانپور کرمی ارخلو

شماره تماس: 09177239550

محسن مرادی

محسن مرادی وکیل دیوان اداری در شیراز

آقای محسن مرادی وکیل متخصص در دیوان عدالت اداری شیراز، کارشناس ارشد حقوق و مشاور حقوقی قوه قضائیه هستند. همچنین ایشان دارای 10 سال سابقه وکالت مستمر در محاکم قضایی می باشند. آقای مرادی در حوزه های حقوقی مختلف توانسته اند بسیار خوش بدرخشند و در پیگیری پرونده موکلین، از تمام تجاربی که در دیوان عدالت اداری به دست آورده اند، استفاده کنند. برخی از مشخصات کاری و تحصیلی ایشان عبارت است از:

  • ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری
  • متخصص در حوزه اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، تملک اپارتمان ها، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، دعاوی خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، شهرداری، عقود و معاملات، قصاص، مطالبه خسارت، دعاوی ملکی، موجر و مستاجر، اجراییات، اسناد رسمی و تجاری، ثبت برند و شرکت، حقوق مالکیت فکری، داوری، دعاوی امور کارشناسی، دعاوی امور وکالت، دعاوی انتخاباتی، دعاوی پزشکی، دعاوی نیروهای مسلح، دیوان عدالت اداری و …

آدرس دفتر: شیراز، بلوار رحمت، خیابان بنی هاشمی، جنب شورای حل اختلاف شماره 2 شیراز

شماره تماس: 09172448497

محمد مهدی زارعی

محمد مهدی زارعی وکیل دیوان اداری در شیراز

جناب آقای محمد مهدی زارعی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر شیراز هستند. ایشان پروانه وکالت خود را از قوه قضائیه اخذ نموده اند و در حوزه های حقوقی مختلفی به ارائه مشاوره به شکل حضوری و غیر حضوری می پردازند. برخی از موارد رزومه کاری ایشان عبارت است از:

  • ارائه مشاوره حقوقی آنلاین، تصویری، تلفنی
  • دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
  • متخصص در حوزه جرایم رایانه ای و اینترنتی اعم از جعل داده، هک، کلاهبرداری اینترنتی و …
  • متخصص در حوزه دعاوی مالی، تجاری، قرارداد اعم از چک، اختلافات مالی، سفته، داوری، قراردادها، مناقصات
  • متخصص در حوزه جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حقوق مالکیت فکری، شهرداری، عقود و معاملات، قصاص، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، دعاوی ملکی، موجر و مستاجر، ارث و وصیت، اسناد رسمی و تجاری، دعاوی خانواده، دعاوی پزشکی، دعاوی رایانه ای، دیوان عدالت اداری، شرکت های تجاری و …

آدرس دفتر: شیراز، معالی آباد، بلوار فرهنگ شهر، بین گرامی و رجایی 48

شماره تماس: 09177157870

سید محمد مهدی رئیس زاده

سید محمد مهدی رئیس زاده وکیل دیوان اداری در شیراز

آقای محمد مهدی رئیس زاده وکیل متخصص در حوزه دیوان عدالت اداری شیراز می باشند. ایشان دارای 30 سال سابقه وکالت در امورات حقوقی مختلفی نظیر دعاوی ملکی، تجاری، صنعتی، خانوادگی و … هستند و به تمامی دعاوی مربوط به دیوان عدالت اداری رسیدگی می کنند. آقای رئیس زاده تسلط کاملی بر مقررات دولتی و آرای صادره در دیوان عدالت اداری دارند. ایشان به موضوعات دیوان عدالت اداری و تامین اجتماعی آگاه هستند. برخی از مشخصات کاری و تحصیلی ایشان عبارت است از:

  • دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی
  • متخصص در حوزه دعاوی مالی، تجاری، قرارداد اعم از چک، داوری، اختلافات مالی، سفته، برات، فاکتور، رسید عادی، قراردادها، مناقصات و …
  • متخصص در حوزه دعاوی ملکی اعم از اختلاف در مالکیت، املاک، شهرداری، خرید و فروش اموال غیر منقول، منابع طبیعی، موجر و مستاجر، سرقفلی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، ثبت اسناد و املاک، حق کسب و پیشه، تخلیه و …
  • متخصص در حوزه دیوان عدالت اداری، امور ثبتی، امور حسبی و ثبت احوال، آیین دادرسی، بورس، تعزیرات حکومتی، ثبت شرکت ها و برند، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، ارث و وصیت، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، اسناد رسمی و تجاری، دعاوی اقتصادی و …

آدرس دفتر: شیراز، خیابان پستچی، خیابان سید جمال الدین، طبقه فوقانی قنادی گلها، طبقه 3

شماره تماس: 09173047184

بابک گودرزی

بابک گودرزی وکیل دیوان اداری در شیراز

جناب آقای بابک گودرزی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر شیراز هستند. ایشان متخصص در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی، دادگاه انقلاب دیوان عالی، دیوان عدالت اداری و … هستند. آقای گودرزی جزوء وکلای جوان و بااستعداد محسوب می شوند و تا به امروز توانسته اند نتایج مورد قبولی را بدست بیاورند. برخی از مشخصات ایشان عبارت است از:

  • اخذ پروانه وکالت از سوی قوه قضائیه
  • دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
  • متخصص در دعاوی خانواده و هویت قانونی، دعاوی ارث و میراث، دیوان عدالت اداری، دعاوی ثبت احوال
  • متخصص در حوزه جرایم علیه شخصیت و هویت اعم از افترا، توهین، اظهارات خلاف واقع، اکراه، افشای سر، ایجاد مزاحمت، نشر اکاذیب، شهادت دروغ، هتک حرمت، تهدید و اجبار و …
  • متخصص در حوزه دعاوی امور کارشناسی، دعاوی امور وکالت، دعاوی پزشکی، دعاوی حمل و نقل، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دعاوی رایانه ای، دعاوی سیاسی، دعاوی قاچاق، دعاوی نظام صنفی، دعاوی نظام مهندسی، دعاوی نیروهای مسلح، دیات، دیوان عدالت اداری، شرکت های تجاری و …

آدرس دفتر: شیراز، خیابان سعدی، کوچه 6، پاساژ ایران ماشین، طبقه دوم، واحد هفتم

شماره تماس: 09172238189


در شعب دیوان عدالت اداری شیوه رسیدگی به چه شکل است؟

یک سری موارد خاص در شعب دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار می‌ گیرند که عبارتند از:

  • یکی از مهمترین موارد شکایت به دیوان عدالت اداری، اعتراض نسبت به تصمیمات و اقدامات ارگان های دولتی و ماموران آن ها می باشد.
  • شکایت استخدامی کارکنان دولت و برخی دستگاه های عمومی و اجرایی در دیوان عدالت اداری رسیدگی می شود.
  • جهت شکایت از آرا و تصمیمات قطعی کمیسیون های اداری، افراد می بایست به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند.

جهت رسیدگی به کلیه موارد ذکر شده در دیوان عدالت اداری نیاز به تنظیم دادخواست می باشد. در نتیجه افرادی که می خواهند در دیوان عدالت اداری شکایت کنند باید دادخواست تنظیم کنند و آن را از طریق پست ایمیل دیوان و یا از طریق ثبت در سایت دیوان عدالت اداری به دبیرخانه ارسال کنند. مرکز دیوان عدالت اداری در شهر تهران قرار دارد اما با هدف راحتی هر چه بیشتر دسترسی مردم در دیگر استان ها به خدمات دیوان عدالت اداری، دفاتری را در دیگر مراکز استان ها تاسیس شده است و وظیفه پذیرش و ثبت دادخواست های مردم را بر عهده دارند. شهر شیراز نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

انجام این مراحل پیچیده نیاز به مشورت با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز یا شهرهای دیگر می باشد تا بتوان از هر گونه خسارات مالی جلوگیری نمود و با آگاهی بیشتری پروسه قانونی را ادامه داد. در هر جای از کشور می توان مشکلات حقوقی مربوط به دیوان عدالت اداری را با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران در میان گذاشت و راهکارهای لازم را دریافت نمود.

در شعب دیوان عدالت اداری شیوه رسیدگی به چه شکل است؟

منظور از روند بررسی یک پرونده در دیوان عدالت اداری چیست؟

هرگاه که فردی جهت طی نمودن پروسه اداری یک پرونده در دیوان عدالت اداری از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز کمک می گیرد، وکیل موظف به تنظیم دادخواست است و به دیوان ارائه می کند. درد یوان عدالت اداری هیچ پرونده ای به شکل حضوری مورد بررسی قرار نمی گیرد و طرفین شکایت با یکدیگر ملاقات ندارند، بلکه با ارائه دادخواست به دیوان و بررسی قضات دیوان عدالت اداری است که پرونده حل و فصل می‌ شود. مشکلات حقوقی مرتبط با دیوان عدالت اداری ممکن است در هر شهری رخ دهد، اگر در شهر تهران با این قبیل مشکلات مواجه شدید، می توانید به بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران مراجعه کنید و راهکارهای لازم را دریافت کنید.

مسئله ای که می بایست به آن توجه شود، این است که دادخواست بسیار مهم است و اینکه تا چه میزان دارای ساختار درستی می باشد، می تواند در نتیجه پرونده و رای قاضی تاثیر گذار باشد. اگر پرونده شما قرار است در دیوان عدالت اداری رسیدگی شود، به این معنی است که طرف شکایت شما یک ارگان بزرگ است و احتمال دارد یک ارگان دولتی پر نفوذ باشد، در نتیجه باید با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز مشورت شود.

منظور از روند بررسی یک پرونده در دیوان عدالت اداری چیست؟

کلام آخر

مسئله طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بسیار مهم و حساس است و در صورت هرگونه سهل انگاری در این پروسه موجب محکومیت افراد می شود. وکلایی که در مقاله بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در شیراز  معرفی شدند، سابقه و تخصص بالایی در پیگیری پرونده های دیوان عدالت اداری در شیراز را دارا می باشند، در نتیجه می توان با خیال راحت به آنان اعتماد کرد. ممنونم از شما که تا این بخش از مقاله همراه ما بودید. اگر سوال و یا انتقادی دارید خوشحال می شوم برایمان کامنت بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

مینا کریمی

مینا کریمی طراح و پشتیبان سایت با 2 سال سابقه فعالیت در حوزه محتوا نویسی و بازنویسی متون حقوقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا