خانوادهوکیل

10 تا از بهترین وکیل مهریه در یزد ⚖️【سال1403】

مهریه به عنوان یکی از مهمترین حقوق مالی زنان در جامعه به حساب می آید، لذا بر طبق قانون اساسی کشور، زن مالک آن است و جهت باز پس گیری آن، انجام هر گونه اقدام قانونی مجاز است. یک وکیل مهریه کاربلد می تواند در این مواقع بسیار یاری دهنده باشد و زنان را جهت رسیدن به حقوق خود راهنمایی کند. در ادامه مقاله توضیحاتی درباره بهترین وکیل مهریه در یزد در اختیارتان قرار می دهیم. خواهشمندم تا پایان مقاله در برترین وکیل همراه ما باشید.

بهترین وکیل مهریه در یزد کیست؟

مطلب پیشنهادی: بهترین وکیل یزد

بهترین وکیل مهریه در یزد کیست؟

وکیل مهریه به فردی گفته می شود که دارای مهارت و تخصص بسیار زیادی در حوزه حل و فصل پرونده های حقوقی مربوط به اخذ مهریه است. هر زنی که بخواهد از راه قانون به دفاع حقوق خود بپردازد، نیاز دارد که از یک وکیل مهریه کاربلد کمک بگیرد. در واقع یک وکیل مهریه شخصی است که می تواند در رابطه با کلیه پرونده های مرتبط با قواعد و قوانین خانواده، خدمات حقوقی متنوع ارائه کند.

مسئله ای که در اینجا مطرح است و می بایست همواره مورد توجه قرار گیرد، این است که جهت استفاده از خدمات حقوقی وکیل مهریه صرفا نیاز نیست که شما درگیر پرونده قانونی ویژه ای باشید و بخواهید وکالت آن را به شخص خاصی واگذار کنید، شما در هر برهه زمانی که تمایل داشته باشید، می توانید از مشاوره ها و راهنمایی های یک وکیل حرفه ای مهریه بهره ببرد و سطح اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

ویژگی بهترین وکیل:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین وکیل مهریه در یزد بپردازیم. خواهشمندم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لیست 10 تا از بهترین وکیل مهریه در یزد ⚖️ + آدرس و تلفن ☎️️

حبیب اله زارع باقی آبادی

جناب آقای حبیب اله زارع باقی آبادی

جناب آقای زارع یکی از وکلای معتبر و شناخته شده در شهر یزد می باشد. ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی هستند و به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری به صورت مداوم فعالیت می کنند. برخی از تخصص های ایشان عبارت است از:

  • جرایم علیه مال و اموال: ربا، فروش یا انتقال مال غیر، سرقت، خیانت در امانت، تقلب، تزویر، جعل، کلاهبرداری و …
  • دعاوی خانواده: دعاوی خانواده، طلاق، مهریه، دعاوی ثبت احوال، دعاوی ارث و میراث، قیم و سرپرست و …
  • دعاوی مالی و تجاری: اختلافات مالی، چک، سفته، فاکتور، رسید عادی و …

آدرس دفتر: یزد، خیابان شهید صدوقی، نبش کوچه 26، پلاک 634

شماره تماس: 09131514815

طاهره خدایی

سرکار خانم طاهره خدایی

سرکار خانم طاهره خدایی به عنوان یکی از وکلای مجرب در یزد محسوب می شود. ایشان دارای بیش از 18 سال سابقه فعالیت می باشد و به ارائه خدمات حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری می پردازد. برخی از خصوصیات ایشان عبارت است از:

  • نگارش اوراق قضایی
  • دارای نظم و انضباط کاری
  • ارائه مشاوره های حضوری و غیر حضوری
  • دارای تخصص در دعاوی خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، قصاص، طلاق، نفقه و …

آدرس دفتر: یزد، خیابان محمدی، کوچه جنت، کوچه طالقانی، پلاک 134

شماره تماس: 09139514104

حسین والانیا

جناب آقای حسین والانیا

جناب آقای حسین والانیا وکیل پایه یک دادگستری و یکی از اعضای اصلی کانون وکلای یزد می باشد. ایشان دارای چندین سال سابقه درخشان در حوزه وکالت و ارائه مشاوره های حقوقی می‌ باشد. آقای والانیا در طول فعالیت خود با تلاش و کوشش حداکثری توانسته است نتایج موفق و قابل قبولی را بدست آورد. برخی از مشخصات کاری آقای والانیا عبارت است از:

  • تنظیم شکایت نامه
  • اخذ انواع مختلف پرونده های حقوقی
  • متخصص در دعاوی خانواده نظیر طلاق، طلاق توافقی، مهریه، نفقه، استداد جهیزیه و …

آدرس دفتر: یزد، جنب دادگستری، دفتر وکالت جناب آقای والانیا

شماره تماس: 09133512680

مرجان صفری یزدی

سرکار خانم مرجان صفری یزدی

سرکار خانم مرجان صفری یزدی وکیل پایه یک دادگستری می باشد. ایشان دارای 8 سال سابقه کاری است و توانسته اعتماد موکلین بسیار زیادی را جلب کند. برخی از حوزه های تخصصی ایشان عبارت است از: طلاق، نفقه، دعاوی خانواده، دعاوی مالی و اقتصادی، موجر و مستاجر، جرایم علیه عفت عمومی، اسناد و مدارک رسمی و تجاری و … .

آدرس دفتر: یزد، چهارراه فرهنگیان، بلوار پاکنژاد، ساختمان سبحان، طبقه 3، واحد 34

شماره تماس: 09132520364

سید حسن قاسمی مقدم

جناب آقای سید حسن قاسمی مقدم

جناب آقای سید حسن قاسمی مقدم وکیل پایه یک دادگستری است و در شهر یزد در حال ارائه انواع مختلف خدمات حقوقی می باشد. ایشان در حوزه دعاوی های خانوادگی، طلاق، ملکی، کیفری و … مشغول به فعالیت است. آقای قاسمی مقدم مورد اعتماد و اطمینان موکلین در زمینه حقوقی واقع شده است. برخی از مشخصات ایشان عبارت است از:

  • عضو کانون وکلای دادگستری در شهر یزد
  • فعالیت به عنوان مشاور حقوقی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه

آدرس دفتر: یزد، خیابان صفائیه، چهارراه پژوهش، پلاک 310

شماره تماس: 09122976397

جناب آقای علیرضا بهنام فرقانی

وکیل مهریه در یزد

جناب آقای علیرضا بهنام فرقانی وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره حقوقی و عضو کانون وکلای دادگستری یزد با بیش از 14 سال سابقه وکالت می باشند که با سابقه درخشان خود که در زمینه هایی همچون اسناد رسمی و تجاری، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، دعاوی اقتصادی و … به صورت تخصصی فعالیت کرده و تاوانسته است تا جایگاه ویژه ای را بین وکلای شهر یزد کسب کند.

آدرس دفتر: یزد، خیابان مطهری، بالاتراز پمپ بنزین روحانیان، چنب چاپ و نشر بهشت، پلاک ۵۷۸

شماره تماس: 09121023138


مزایای مراجعه به یک وکیل مهریه متبحر

زمانی که افراد در زمان مواجه با مشکلات، به افراد متخصص و کاربلد در زمینه های تخصصی مراجعه می کنند، بدون شک از مزایای بسیار زیادی برخوردار می شوند و درصد کسب موفقیت در این حوزه ها نیز بالا می رود. یک وکیل متبحر مهریه نیز دارای مهارت و استعداد کافی در حوزه پرونده های مهریه است و کلیه اشخاصی که به یک وکیل با تجربه رجوع می کنند، قادر هستند از مزایای خدمات حقوقی ارائه شده توسط وکیل مهریه بهره ببرند.

نخستین و اصلی ترین مزیت مراجعه به وکیل مهریه آن است که فرد در طول جلسات متعدد مشاوره حقوقی مهریه می تواند از کلیه جزییات قانونی مربوط به پرونده خود مطلع شود و پاسخ کلیه سوالات خود را در کمترین زمان ممکن بدست آورد. در موارد متعددی دیده شده است که بعضی از وکلای غیر متخصص این توانایی را ندارند که پاسخ مراجعان خود را در حوزه مهریه به خوبی ارائه کنند و همین مسئله موجب می شود تا موکل دچار سردرگمی شود.

مزیت مهم دیگری که می توان در زمینه مراجعه به وکیل مهریه به آن اشاره نمود، تسریع روند دادرسی پرونده اخذ مهریه است. قطعا هر فرد عادی به طور کامل نمی داند که می بایست از چه راه های قانونی جهت احقاق حقوق خود بهره ببرد و مسئله دیگر این است که در مسائلی نظیر اخذ مهریه توسط زنان، راهکارهای قانونی مختلفی وجود دارد.

انتخاب اینکه می بایست از کدام یک از این راهکارها استفاده کرد تا درصد موفقیت افراد بیشتر گردد، از پس هر کسی بر نمی آید و فقط یک وکیل مهریه قادر است آن را به بهترین صورت ممکن انجام دهد. دیگر مزایای مراجعه به وکیل مهریه عبارت است از:

  • هیچ گونه احتیاجی به حضور زن در دادگاه نیست
  • وکیل نقش بسیار مهمی در رد دادخواست اعسار مرد ایفا می کند
  • یک وکیل می تواند در صورت عدم پرداخت مهریه، حکم جلب مرد را بگیرد
  • یک وکیل مهریه متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند مهریه زن را وصول کند
  • در شرایطی که مرد اموالی داشته باشد، وکیل خیلی سریع می تواند دستور توقیف آنها را بدهد
مزایای مراجعه به یک وکیل مهریه متبحر

مطلب پیشنهادی: بهترین وکیل طلاق در یزد

فاکتورهای انتخاب یک وکیل مهریه

تمامی افراد پیش از انتخاب وکیل مهریه حتما باید تحقیق کنند تا از سطح علمی، میزان تجربه کاری، شهرت، حسن اخلاق، حق الوکاله و دیگر خصوصیات یک وکیل خوب مطمئن شوند تا بتوانند پرونده ای که ممکن است سرنوشت زندگی افراد را مورد تغییر قرار دهد را به وکیل مدنظر واگذار کنند. برای انتخاب یک وکیل خوب در حیطه مهریه می‌ بایست به یک سری نکات توجه نمود که برخی از آنها عبارت است از:

  • داشتن پروانه وکالت پایه یک دادگستری
  • داشتن موفقیت در پرونده‌ های قضایی گذشته
  • داشتن تجربه حداکثری در حوزه پرونده‌ های مشابه
  • داشتن فن بیان قوی و قدرت بالا در زمینه دفاع از حقوق موکلین
  • داشتن توانایی نگارش قوی در زمینه تنظیم دادخواست، لایحه و …
  • داشتن آشنایی با پروسه رسیدگی پرونده در مراحل مختلف رسیدگی
  • داشتن تخصص لازم در حوزه پرونده‌ های خانواده و به خصوص مهریه

وکیل خوب وکیلی است که تجربه‌ کاری بالایی داشته باشد، اما این بدین معنی نیست که نسبت به کلیه وکلای جوان بدبین شوید و آن‌ ها را وکیل خوب محسوب نکنید. در حقیقت بعضی از وکلای جوان‌ در مقایسه با پیشکسوتان خود، یک مزیت مهمی دارندو برتری آن‌ ها هم در این است که با قوانین جدید آشناییت بیشتری دارند و در قوانین قدیمی و کهنه گیر نکرده‌ اند.

نکته مهمی که باید به آن توجه شود، این است که هیچگاه فقط به تبلیغاتی که از سوی یک وکیل مهریه ارائه شده است، اکتفا نکنید مانند تبلیغات رسانه ای، سایبری و دیگر موارد به هیچ وجه معیار و فاکتور مناسبی برای تحقیق نیستند. تمامی افراد می توانند به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنند و درباره سوابق کاری و اجرای وکیل مدنظر خود تحقیقات لازم را انجام دهند.

فاکتورهای انتخاب یک وکیل مهریه

مطلب پیشنهادی: بهترین وکیل کیفری در یزد

کلام آخر

سپاس گزارم از تمامی شما عزیزان که تا پایان مقاله همراه ما بودید. ما در مقاله بهترین وکیل مهریه در یزد تلاش کردیم تا تعدادی از وکلای مجرب و متخصص در این حوزه را معرفی کنیم. داشتن شناخت و آگاهی کافی درباره وکلای کاربلد مهریه موجب می شود تا دسترسی به هر یک آسانتر شود و هیچ گونه ابهامی وجود نداشته باشد. خواهشمندم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

مینا کریمی

مینا کریمی طراح و پشتیبان سایت با 2 سال سابقه فعالیت در حوزه محتوا نویسی و بازنویسی متون حقوقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا