کیفریوکیل

10 تا از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان ⚖️【سال1403】

دیوان عدالت اداری یکی از مهمترین نهادهای مردمی می باشد که در واقع به عنوان یک واسط میان اعتراضات مردم علیه اقدامات ارگان های دولتی عمل می کند. شعبه های مختلفی از دیوان عدالت اداری در مراکز استان‌ های کشور وجود دارد و در شهر اصفهان نیز شعبات دیوان عدالت اداری فعال هستند و مردم می توانند اعتراضات خود را از طریق مشاوره با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان بیان کنند و اطلاعات لازم درباره قوانین دیوان را دریافت کنند. در ادامه مقاله توضیحات بیشتری در این زمینه در اختیارتان قرار داده می شود. خواهشمندم تا پایان مقاله در برترین وکیل همراه ما باشید.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان کیست؟

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان کیست؟

در مسیر مراجعه به دادگاه و مراجع قضایی عمومی در شهر اصفهان، ممکن است فرد بدون احتیاج به وکیل بتواند شکایت خود را طرح کند واقدامات لازم جهت پیگیری پرونده خود را برعهده گیرد، اما در مراجعه به دیوان عدالت اداری با توجه به این مسئله که به عنوان بزرگترین مرجع رسیدگی و دادرسی در کشور است، جهت طرح شکایت و پیگیری آن نیاز به مشاوره با بهترین وکیل اصفهان است که از دانش و تخصص لازم در حوزه حقوق دیوان عدالت اداری برخوردار باشد و بر مباحث قانونی تمامی سازمان های اداری و شهرداری مسلط باشد.

همچنین باید به رویه قضایی که در دیوان عدالت اداری به تصویب می‌ رسد، آگاه باشد که این فرد می تواند به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان شناخته شود. اصلی ترین وظیفه هر وکیل دیوان عدالت اداری این است که پرونده های شکایت و ثبت دادخواست ابطال مصوبات در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری را مورد بررسی قرار دهد. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان باید بتواند صلاح دید موکل خود را در نظر بگیرد و اگر شرایطی پیش آید که حس کند پرونده به جایی نخواهد رسید، نیاز است که موکل خود را مطلع کند و صرفاً جنبه های مادی پرونده را مد نظر قرار ندهد.

ویژگی یک وکیل خوب:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان بپردازیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان!

محسن نورمحمدی

محسن نورمحمدی وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان

جناب آقای محسن نورمحمدی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند. ایشان دارای تسلط کاملی بر قوانین حقوقی دیوان عدالت اداری هستند و همچنین ایشان دارای 14 سال سابقه وکالت مستمر در محاکم قضایی می باشند. آقای نورمحمدی در حوزه های حقوقی مختلف توانسته اند بسیار خوش بدرخشند و در پیگیری پرونده موکلین، از تمام تجاربی که در دیوان عدالت اداری به دست آورده اند، استفاده کنند. برخی از مشخصات کاری و تحصیلی ایشان عبارت است از:

  • اخذ پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری
  • ارائه مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری
  • متخصص در حوزه دعاوی مالی، تجاری، قرارداد اعم از چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته
  • متخصص در حوزه اعسار، تعزیرات و مجازات های بازدارنده، اختلاف کارگر و کارفرما، استنکاف از اجرای حکم، جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حدود، دعاوی خانواده، دعاوی اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دیات، دیوان عدالت اداری، قصاص، مطالبه خسارت، اجراییات و …

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان نیکبخت، جنب دادگستری، ابتدای کوچه شهید صادقی، ساختمان شماره 7، طبقه همکف

شماره تماس: 09121614920

حمیدرضا رحمانی

حمیدرضا رحمانی وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان

جناب آقای حمیدرضا رحمانی یکی دیگر از وکلای معتبر و شناخته شده در شهر اصفهان هستند. ایشان پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری اخذ نموده اند و در حوزه های حقوقی مختلفی به خصوص دیوان عدالت اداری به ارائه مشاوره های حقوقی به شکل حضوری و غیر حضوری می پردازند. برخی از موارد رزومه کاری ایشان عبارت است از:

  • ارائه مشاوره حقوقی آنلاین، تصویری، تلفنی
  • دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی اصفهان
  • متخصص در حوزه دعاوی مالی، تجاری، قرارداد اعم از چک، اختلافات مالی، سفته، داوری، قراردادها، مناقصات
  • متخصص در شرکت ها و مالکیت معنوی اعم از اختلافات شرکا و هیئت مدیره، سهام، ورشکستگی، اختراع، برند و علامت تجاری، آثار ادبی و هنری و …
  • متخصص در حوزه جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، حقوق مالکیت فکری، شهرداری، عقود و معاملات، قصاص، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، دعاوی ملکی، موجر و مستاجر، ارث و وصیت، اسناد رسمی و تجاری، دعاوی خانواده، دعاوی پزشکی، دعاوی رایانه ای، دیوان عدالت اداری، شرکت های تجاری و …

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان آمادگاه، جنب داروخانه سپاهان، ساختمان سپاهان 4، طبقه اول، واحد 5

شماره تماس: 09132013584

مهدی شمس كيا

مهدی شمس كيا وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان

جناب آقای مهدی شمس کیا وکیل متخصص در حوزه دیوان عدالت اداری اصفهان می باشند. ایشان دارای سوابق بسیاری در امورات حقوقی مختلفی نظیر دعاوی ملکی، تجاری، صنعتی، خانوادگی و … هستند و به تمامی دعاوی مربوط به دیوان عدالت اداری رسیدگی می کنند. برخی از مشخصات کاری و تحصیلی ایشان عبارت است از:

  • اخذ پروانه وکالت از سوی قوه قضائیه
  • متخصص در دعاوی خانواده و هویت قانونی، دعاوی ارث و میراث، دیوان عدالت اداری، دعاوی ثبت احوال
  • متخصص در حوزه اعمال منافی عفت و اخلاق اعم از شرب خمر، زنا، جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، لواط، تجاوز، روابط نامشروع و …
  • متخصص در حوزه دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، سرقفلی، خرید و فروش اموال غیرمنقول، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، زمین شهری و اوقاف، حق کسب و پیشه، تخلیه و …

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان بزرگمهر، کوچه 40، جنب بیمارستان صدوقی، ساختمان آفتاب، طبقه دوم

شماره تماس: 09132861873

ژاله مبشری ریزی

ژاله مبشری ریزی وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان

ژاله مبشری ریزی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان هستند. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. خانم مبشری ریزی دارای خدمات وکالتی مختلفی اعم از نوشتن قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است  که مشاوره ایشان با تعیین نمودن وقت قبلی و همراه با هزینه است. برخی دیگر از مشخصات ایشان عبارت است از:

  • دارای 8 سال سابقه وکالت
  • متخصص در حوزه دعاوی مالی، تجاری، قرارداد اعم از چک، داوری، قراردادها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته
  • متخصص در شرکت ها و مالکیت معنوی اعم از اختلافات شرکا و هیئت مدیره، سهام، ورشکستگی، اختراع، برند و علامت تجاری، آثار ادبی و هنری و …
  • متخصص در حوزه دعاوی خانواده، دعاوی انتخاباتی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دعاوی سیاسی، مطالبه وجه، دعاوی ملکی، دیات، دیوان عدالت اداری، عقود و معاملات، محیط زیست، مطالبه خسارت، امور بین الملل، امور حسبی و ثبت احوال، ایین دادرسی، اجراییات، ارث و وصیت

آدرس دفتر: اصفهان، زرین شهر، خیابان کاشانی، روبروی دادگستری

شماره تماس: 09123104943

سلمان یادگار صالحی

سلمان یادگار صالحی وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان

جناب آقای سلمان یادگار صالحی وکیل پایه یک دادگستری دیوان عدالت اداری اصفهان هستند. همچنین ایشان مشاور حقوقی با تجربه ای نیز هستند. آقای یادگار صالحی کارشناسی حقوق هم دارند. مهارت و تخصص شان در این حوزه باعث شده تا زبانزد باشند.

آدرس دفتر: اصفهان، نجف اباد، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهاراه شهرداری، جنب بانک ملی مرکزی، مجتمع نخل، طبقه ۲

شماره تماس: ۰۹۱۳۲۳۳۸۹۸۷

ساختار دیوان عدالت اداری چگونه است؟

بر طبق قانون دیوان عدالت اداری، ساختار این دیوان را می توان به شکل بخش های زیر تقسیم بندی نمود که عبارتند از:

شعب دیوان عدالت اداری: این شعب صلاحیت رسیدگی به دعاوی شهروندان علیه دولت را دارا می باشند. شعب دیوان عدالت اداری شامل شعب بدوی و تجدیدنظر هستند. طریقه شکایت در دیوان عدالت اداری به شکل الکترونیکی و از طریق سامانه ساجد می باشد. همچنین از طریق مراجعه به بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران می توان مشکلات را با وکلا در میان گذاشت و شکایات را مطرح نمود.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری: صلاحیت رسیدگی به قوانین دولتی خلاف شرع قانون یا خارج از صلاحیت قوه مجریه را دارا می باشد.

ساختار دیوان عدالت اداری چگونه است؟

هیات های تخصصی دیوان عدالت اداری: رسیدگی ابتدایی به مواردی که در صلاحیت هیات عمومی است را بر عهده دارد.

دفاتر استانی دیوان عدالت اداری: مرکز دیوان عدالت اداری در شهر تهران قرار دارد اما با هدف سهولت دسترسی مردم در دیگر استان ها به خدمات دیوان عدالت اداری، دفاتری را در دیگر مراکز استان ها تاسیس شده است و وظیفه پذیرش و ثبت دادخواست های مردم را بر عهده دارند. شهر اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و می توان با مراجعه به بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان، به مشکلات پایان داد.

حدود اختیارات دیوان عدالت اداری

در نظام حقوقی کشور همواره اصل بر این بوده است که دعاوی میان شهروندان با یکدیگر در دادگاه‌ های عمومی دادگستری رسیدگی شود، اما برخی از دعاوی که از اختلافات شهروندان با دولت نشات می گیرد، نمی توان به دادگاه عمومی دادگستری واگذار کرد، چرا که این مسئله مخالف تفکیک قوای مجریه و مقننه است. در نتیجه نیاز است که در دادگاه خاصی رسیدگی شود و با لحاظ نمودن اصول و قواعد حاکم بر دعاوی اداری حکم صادر گردد و حقوق شهروندان در مقابله با دولت ضایع نشود.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان مانند دیگر وکلای پایه یک دادگستری در خصوص تمامی قوانین حقوقی، خانواده، ملکی، منابع طبیعی، کیفری، اطلاعات نسبی در اختیار دارد اما تخصص ویژه او بر روی تمامی مسائل مرتبط با دیوان عدالت اداری است و آگاهی و دانش کاملی نسبت به کلیه قوانین مرجع و قوانین تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در اختیار دارد.

حدود اختیارات دیوان عدالت اداری

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار دارد. محدوده اختیارات دیوان عدالت اداری شرح موارد زیر است:

  • رسیدگی به شکایت مردم علیه تصمیمات و اقدامات سازمان‌های دولتی
  • رسیدگی به شکایت مردم علیه اقدامات مأمورین واحدهای دولتی، وزارت‌خانه‌ها و…
  • رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم نسبت به آرا و تصمیمات قطعی کمیسیون‌ها، هیئت‌ها و شوراهایی که طبق قوانین مختلف در وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، ادارات دولتی و شهرداری‌ها تشکیل شده و به مسائل خاصی رسیدگی می‌کنند؛ مانند هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ و …
  • رسیدگی به شکایات مردم مربوط به آیین‌نامه‌ های سازمان های دولتی، تصویب‌ نامه‌ ها و شهرداری اگر بر خلاف شرع یا قانون یا خارج از حدود اختیارات قوه مجریه صادر شده باشد.
  • رسیدگی به شکایات قضات و کارمندان مشمول قانون استخدام کشوری و سایر مستخدمین واحدها و مؤسسات از حیث تضییع حقوق استخدامی

کلام آخر

در مقاله بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در اصفهان به معرفی تعدادی از وکلا پرداختیم که از سابقه و تخصص بالا در پیگیری پرونده های دیوان عدالت اداری برخوردار هستند و نیاز است در صورت کسب اطلاعات درباره قوانین دیوان عدالت اداری به آنها مراجعه کنیم. ممنون از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید، اگر سوال و یا انتقادی دارید خوشحال می شوم با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

مینا کریمی

مینا کریمی طراح و پشتیبان سایت با 2 سال سابقه فعالیت در حوزه محتوا نویسی و بازنویسی متون حقوقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا