کیفریوکیل

10 تا از بهترین وکیل کیفری در ساری ⚖️【سال1403】

افراد همواره در سطح جامعه با حوادث و تنش های بسیاری دست و پنجه نرم می کنند. گاهی ممکن است این حوادث کار را به جایی برساند که علیه فرد، در دادگاه دعوای کیفری مطرح شود. در چنین مواقعی عاقلانه ترین اقدام، کمک گرفتن از یک وکیل معتبر است تا بتواند پرونده را حل و فصل کند. در این مطلب از مجله حقوقی برترین وکیل سعی داریم شما را با بهترین وکیل کیفری در ساری آشنا کنیم تا در فرآیند انتخاب وکیل مشکلی نداشته باشید. لطفا همراه ما در مجله حقوقی برترین وکیل باشید.

بهترین وکیل کیفری در ساری

بهترین وکیل کیفری در ساری کیست؟

در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که دعاوی مربوط به مسائل کیفری جزو حساس ترین پرونده های قضایی محسوب می شوند. در واقع باید در انتخاب وکیل کیفری نهایت دقت و حساسیت را به خرج داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. بهترین وکیل کیفری در ساری دارای دانش حقوقی بالایی در خصوص جرایم کیفری است و به دلیل اطلاع کامل از قوانین می تواند بهترین راهکار را برای حل و فصل اختلافات پیش آمده پیشنهاد کند. او در طی سال های مختلف توانسته تجربیات بالایی در محاکم قضایی کسب کند.

بهترین وکیل ساری سعی دارد تجربیات خود را به کار بگیرد تا احتمال موفقیت در پرونده به میزان قابل توجهی افزایش یابد. او جسارت و شجاعتی بالایی برای دفاع از حق موکل خود دارد و می تواند با صراحت تمامی دفاعیات لازم را به قاضی پرونده ارائه دهد. بهترین وکیل کیفری در ساری از هیچ تلاشی برای تبرئه موکل خود فروگذار نکرده ولی در مواجهه با پرونده ها واقع بین و صادق است.

ویژگی های بهترین وکیل:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکلای شهر ساری را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل کیفری در ساری در مجله حقوقی برترین وکیل همراه ما باشید.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل کیفری در ساری سال 1403

غلامرضا رجبی سورکی

غلامرضا رجبی سورکی وکیل کیفری در ساری

آقای غلامرضا رجبی سورکی وکیل پایه یک دادگستری در ساری، مشاور حقوقی، دارای مدرک کازشناس حقوق قضایی و کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، متخصص در پرونده های حقوقی و به ویژه کیفری، کلاهبرداری، قصاص و … می باشند. ارائه انواع مشاوره به صورت تلفنی و حضوری به متقاضیان توسط ایشان انجام می شود.

آدرس دفتر: ساری، سه راه کشاورزی، جنب مبل علی، طبقه ۲

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۵۱۱۸۳۰

عارف محمدی برنتی

عارف محمدی برنتی وکیل کیفری در ساری

آقای عارف محمدی برنتی وکیل پایه یک دادگستری در مازندران، متخصص در پرونده های حقوقی و کیفری، مشاور حقوقی در زمینه های مختلف و دارای سابقه بالا در حرفه وکالت می باشند. ایشان دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق خصوصی هستند.

آدرس دفتر: ساری، خیابان فرهنگ، بعد از توکل، طبقه فوقانی صرافی لقمانی، مرکز پزشکی سلامت، طبقه ۶، واحد ۲۱

شماره تماس: ۰۹۱۱۲۵۸۹۵۵۰

راضیه اسفندیاری

راضیه اسفندیاری وکیل کیفری در ساری

خانم اسفندیاری یکی دیگر از وکلای ساری هستند که در زمینه پرونده های حقوقی، کیفری، خانوادگی و … تخصص دارند. انواع مشاوره حقوقی در زمینه پرونده های مختلف کیفری، خانوادگی، ثبتی و … توسط ایشان ارائه می شود.

آدرس دفتر: ساری، خیابان فرهنگ، نبش فرهنگ 16، مجتمع پزشکی، توسعه واحد 56

شماره تماس: 09112536319

حسین اسحاقی آستانی

حسین اسحاقی آستانی وکیل کیفری در ساری

آقای حسین اسحاقی آستانی از وکلای پایه یک ساری در زمینه دعاوی کیفری می باشند. ایشان سابقه طولانی در امر وکالت و حضور در مراجع قضایی دارند. انواع مشاوره حقوقی در زمینه امور ملکی، حقوقی، خانوادگی و کیفری توسط ایشان به متقاضیان ارائه می شود.

آدرس دفتر: ساری، خیابان معلم، کوچه 42 (بعثت 4)

شماره تماس: 09111543364

اسلام ابراهیمی

اسلام ابراهیمی وکیل کیفری در ساری

آقای اسلام ابراهیمی وکیل پایه یک دادگستری در ساری، مشاور حقوقی در زمینه های حقوقی و کیفری، متخصص در انواع پرونده های حقوقی و کیفری و دارای سابقه بالا در امر وکالت می باشند. مشاوره تلفنی و حضوری در پرونده های مختلف به متقاضیان ارائه می کنند.

آدرس دفتر: ساری، خیابان فرهنگ، مقابل اداره تربیت بدنی، مرکز تجاری شهر، طبقه 6 جنوبی دفتر وکالت

شماره تماس: 09112510930

رزا ابراهیم نژاد

رزا ابراهیم نژاد وکیل کیفری ددر ساری

سرکار خانم رزا ابراهیم نژاد وکیل پایه یک دادگستری می باشد و از جمله وکلای خانمی به شمار می رود که توانسته به خوبی در حوزه کیفری پرونده های موفقی را به نام خود ثبت کند. ایشان علاوه بر حوزه کیفری در تمامی زمینه ها فعالیت دارد و همواره رضایت موکلین خود را کسب کرده است. شما می توانید از مشاوره های عالی خانم ابراهیم نژاد برخوردار شوید.

آدرس: شهر ساری، کیلومتر ۵ جاده فرح آباد، جنب تالار قصر

شماره تماس: ۰۹۱۱۱۵۵۳۷۷۸

رضا ایمانی

رضا ایمانی وکیل کیفری در ساری

جناب آقای رضا ایمانی وکیل پایه یک دادگستری می باشد. ایشان بهترین وکیل کیفری ساری شناخته شده است و از خدمات او می توان به تنظیم شکوائیه، تنظیم دادخواست، اسناد و مدارک اشاره کرد. آقای ایمانی مشاوره های سطح بالایی ارائه می دهد و شما می توانید از یک جلسه مشاوره رایگان ایشان برخوردار شوید.

آدرس دفتر: ساری، خیابان شیخ طبرسی، نبش کوچه نعبندان، طبقه اول

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۵۳۹۵۵۳

منظور از دعاوی کیفری چیست؟

در واقع دعاوی کیفری شامل آن دسته از دعاوی می شوند که در آن ها جرمی به وقوع پیوسته است. در دعاوی کیفری معمولا فردی به محاکم قضایی رجوع کرده و علیه فردی که او را مجرم می داند طرح دعوی می نماید. قانون مجازات جمهوری اسلامی ایران، موارد زیادی را به عنوان جرم به رسمیت شناخته است که اگر یکی از آن ها توسط فردی به وقوع پیوسته باشد، طرف مقابل یا بهترین وکیل کیفری در ساری می تواند علیه او دعوای کیفری شروع کند.

قتل، خیانت در امانت، جعل، کلاهبرداری، تجاوز، فحاشی، تصرف عدوانی و… جزو مهم ترین عناوین کیفری هستند که قانون مجازات به صورت کامل به تشریح هر کدام پرداخته است. به طور کلی می توان جرایم کیفری را به دو دسته جرایم علیه اموال و جرایم علیه اشخاص دسته بندی کرد. همانطور که از نام آن پیدا است، در جرایم کیفری علیه اموال فرد در محاکم قضایی آن دسته از جرم را پیگیری می کند که اموال تحت مالکیت یا تصرف او را درگیر کرده است.

کلاهبرداری، تصرف عدوانی و سرقت از جمله مهم ترین این جرایم هستند؛ اما در جرایم علیه اشخاص با وقوع جرمی مواجه هستیم که به فرد یا افرادی آسیب وارد شده است. ضرب و جرح و قتل جزو این دسته از جرایم کیفری هستند. برای رسیدگی به دعاوی کیفری ابتدا تحقیقات در خصوص ارتکاب جرم انجام شده و سپس احضار متهم توسط بازپرس پس از مشخص شدن انجام جرم و شناسایی متهم از طریق احضاریه اتفاق می افتد.

بعد از صدور کیفرخواست، رسیدگی های لازم در دادسرا و دادگاه های کیفری انجام می شود. بهتر است در تمامی این مراحل از کمک و تجربیات بهترین وکیل کیفری در ساری بهره مند شوید تا بتوانید نتیجه بهترین در این گونه دعاوی کسب کنید؛ زیرا دعاوی کیفری جزو حساس ترین و پیچیده ترین دعاوی هستند و رسیدگی به آن ها فقط از پس بهترین وکیل کیفری در ساری بر می آید.

دعاوی کیفری در ساری

هزینه بهترین وکیل کیفری در ساری چقدر است؟

به میزان دستمزدی که باید به وکیل برای انجام فعالیت های گوناگون پرداخت شود، حق الوکاله می گویند. میزان حق الوکاله با استفاده از تعرفه نامه تعیین می شود. میزان حق الوکاله در زمان امضای قرارداد تعیین می شود. این مبلغ به صورت توافقی بین بهترین وکیل کیفری در ساری و موکل مشخص می گردد. در صورت عدم معین کردن مبلغ حق الوکاله، در پایان این هزینه برابر با تعرفه ای است برای وکالت کیفری در نظر گرفته شده است. در دعاوی کیفری به دلیل پیچیدگی و حساسیت بالایی که دارند، بهترین وکلا معمولا مبلغ قابل توجهی را به عنوان حق الوکاله دریافت می کنند.

اینکه وکیل کیفری تا چه مرحله از پرونده را رسیدگی کند، بر میزان هزینه وکیل برای پرونده کیفری موثر است و با توجه به مراحل دادرسی پرونده، موکل حدود اختیارات وکیل را مشخص خواهد کرد. وکیل کیفری موظف است که در هر یک از مراحل دادرسی پرونده، وکالت امضا شده ای که بر روی آن تمبر مالیاتی الصاق شده است را به دادگاه معرفی کند. دادگاه مبلغ درج شده بر روی وکالت‌نامه را که همان میزان حق‌الوکاله است، به عنوان ملاکی برای تمبر مالیاتی قرار می‌دهد.

همچنین اگر بر طبق قرارداد بین وکیل و موکل، مبلغ حق‌الوکاله مازاد بر تعرفه تعیین شده باشد، درج آن در وکالتنامه و ارائه آن برای ابطال تمبر علی‌الحساب مالیاتی لازم است. این نکته نیز حائز اهمیت است که جرایم کیفری یک حق الوکاله یا هزینه وکیل کیفری ثابتی را نخواهند داشت. وکیل با در نظر گرفتن هر جرمی که در دسته خاصی از جرایم مطابق قانون قرار می‌گیرد، مجازات شدید تا خفیف را در نظر خواهد گرفت.

سپس هزینه وکیل برای پرونده کیفری را مشخص می‌کند و به موکل خود اعلام می دارد. از جمله عواملی که باعث افزایش میزان حق‌الوکاله پرونده کیفری و هزینه آن می‌شود، می‌توان به میزان درجه تحصیلی بهترین وکیل کیفری در ساری، سال‌های خدمت، حوزه قضایی محل خدمت و پیچیدگی پرونده اشاره کرد.

هزینه بهترین وکیل کیفری در ساری

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم نام، مشخصات و تخصص تعدادی از بهترین وکیل کیفری در ساری آشنا کنیم تا فرآیند انتخاب برای شما ساده تر شود. در ادامه نیز تعریف دقیقی از دعاوی کیفری به شما ارائه دادیم و انواع آن را برشمردیم. همچنین در پایان مقاله نکات قابل توجهی درباره نحوه محاسبه هزینه وکیل کیفری مطرح کردیم که مطالعه آن ها خالی از لطف نبود. حال از شما دعوت می کنیم که اگر تجربه یا نظری در این خصوص دارید، آن را با سایر مخاطبان سایت برترین وکیل به اشتراک بگذارید.

5/5 - (3 امتیاز)

فردین ساریخانی

نویسنده و ویراستار متون ادبی، حقوقی/روزنامه نگار/عاشق کتاب، هنر، سفر و فیلم کلاسیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا