خانوادهوکیل

10 تا از بهترین وکیل خانواده در اراک ⚖️【سال1403】

دعاوی خانواده یکی از پرونده های متداول و حساس در دادگاه های اراک است. اصولا زمانی که افراد در جریان چنین اموری قرار می گیرند، ابتدا آن را ساده می شمارند؛ لیکن پس از گذشت چند مرحله، به این قضیه پی می برند که همواره وجود مشاوری متخصص و آگاه لازم است؛ چرا که رو به رو شدن با چنین چالش هایی در حالتی که هیچ گونه تجربه ای در آن نبوده، دردسرساز خواهد شد. اگر درپی وکیل خوب جهت سهولت امور خود هستید، سعی کرده ایم 10 تا از بهترین وکیل خانواده در اراک را معرفی کنیم. با ما در سایت برترین وکیل همراه باشید.

بهترین وکیل خانواده در اراک

بهترین وکیل خانواده در اراک کیست؟

پرونده های مربوط به خانواده مانند مهریه، نفقه، ازدواج مجدد، استرداد جهیزیه، تمکین و … همواره در هر جامعه مطرح بوده و وکلا جهت حل این مسائل، موکلین خود را همراهی کرده اند. باید توجه داشت که این عمل را نباید به هر شخصی سپرد زیرا کوچیک ترین اعمال در طی مسیر این گونه دعاوی، در سرنوشت و زندگی افراد نقش بسزایی دارد؛ لذا برای انتخاب مشاور خوب رعایت برخی معیار ها لازم است. در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

مهارت ارتباطی و شنیداری فرد مد نظر، بسیار اهمیت دارد چرا که بدین سبب وی درک بالایی از موکل خود حاصل کرده و با شیوایی بیان و نفوذکلام بسیار به دفاع در برابر قاضی اقدام می کند. همچنین بهترین وکیل اراک باید در حوزه تخصصی خود دارای اطلاعات به روز، دقیق و کامل باشد تا بتواند با بکاربردن آن ها، راه حل مناسبی ارائه دهد.

وقت شناسی تاثیر زیادی در روند دقیق و منظم امور دادگاهی دارد، اگر وکیل انتخابی شما فردی منظم و پایبند به زمان باشد، در طی مسیر با آرامش پیش رفته و نتیجه مطلوب را حاصل می نماید. مسئولیت پذیری و پیگیری دلسوزانه او بسیار حائز اهمیت است زیرا مانع از اجحاف حق شما می گردد.

ویژگی بهترین وکیل:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

اکنون برای سهولت کار شما اهتمام ورزیده ایم به معرفی 10 تا از بهترین وکیل خانواده در اراک را به همراه آدرس دفتر و شماره تماس، بپردازیم. ادامه مطلب را در مجله برترین وکیل بخوانید:

معرفی 10 تا از بهترین وکیل خانواده در اراک سال 1403

وحید صدیقی

وحید صدیقی بهترین وکیل خانواده در اراک

جناب آقای وحید صدیقی وکیل پایه یک دادگستری در اراک و رتبه یک آزمون کانون وکلای دادگستری استان مرکزی در سال ۱۳۹۳ هستند. ایشان با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و همراه بیش از 9 سال تجربه در زمینه های مختلف حقوقی از جمله پرونده های خانواده دارای حضور مستمر در عرصه وکالت می باشند.

آقای صدیقی با تسلط بر قوانین، نکته سنجی، پیگیری دلسوزانه و متکی به آزموده های کسب شده همواره سعی بر این داشته اند تا موکلین خود را به نتیجه مطلوبی برسانند. با توجه به نظر موکلین ایشان، آقای وحید صدیقی در زمینه وکالت های مختلف، از جمله مسائل مربوط به خانواده، مهریه، طلاق، نفقه و … جزو وکیل خانواده شایسته در اراک محسوب می شوند.

آدرس دفتر: اراک، بلوار جهان پناه، مجتمع آسا، طبقه ۱۱، دفتر وکالت وحید صدیقی

شماره تماس: 09120660402

سعید خانی

جناب آقای سعید خانی  وکیل خانواده در اراک

آقای سعید خانی وکیل پایه یک دادگستری در اراک است. ایشان با اخذ کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دبیری کمیسیون پارلمانی و بین الملل دوره پنجم کانون وکلای مرکزی، ریاست شعبه دوم کمیسیون صلح و سازش کانون وکلای مرکز همراه بیش از 7 سال فعالیت مستمر در حوزه وکالت پرونده های مختلف از جمله مسائل خانواده، دارای سوابق و تجربیات ارزنده ای هستند.

آقای خانی دارای دانش به روزی می باشند، از این رو می توانند موکلین خود را در مسیر ناهموار پرونده های خانواده، یاری کنند. از ویژگی های دیگر وکیل خانی، می توان به صدق در کلام، پیگیری دلسوزانه، مهارت در بیان و صبر نیز اشاره کرد. لذا جناب آقای سعید خانی را می توان به عنوان وکیل خانواده ماهر در اراک معرفی کرد.

آدرس دفتر: اراک، شازند، خیابان تامین اجتماعی، نبش کوچه شهید جوکار

شماره تماس: 09185800020

سعید میرمحمدی

جناب آقای سعید میرمحمدی  وکیل خانواده در اراک

جناب آقای سعید میرمحمدی وکیل پایه یک دادگستری در شهر اراک هستند. ایشان با مدرک دکترای حقوق عمومی همراه 15 سال تدریس در دانشگاه، 11 سال فعالیت در حوزه وکالت، تسلط کامل بر زبان انگلیسی و تخصص در حقوق خانواده دارای سوابق ارزشمندی می باشند. آقای سعید میرمحمدی با تسلط بر قوانین، بیان شیوا، برخورد مناسب و علم به روزی که دارند، توانسته اند رضایت موکلین خود را جلب کنند.

وکیل میرمحمدی همواره با دلسوزی، پیگیر امور افراد می شوند و سعی دارند با استفاده از تجربیات حاصل شده از پرونده هایشان در زمینه های مختلف من جمله خانواده، راه حل های موثری را ارائه دهند. از این رو جناب میرمحمدی را می توان جزو وکیل خانواده حاذق در اراک به شمار آورد.

آدرس دفتر: اراک، باغ ملی، جنب سینما عصر جدید، مجتمع احسان، طبقه 3، واحد 7

شماره تماس: 09188611184

امیر هویدی

امیر هویدی وکیل خانواده در اراک

جناب آقای امیر هویدی وکیل و مشاور حقوقی پایه یک دادگستری با ۱۰ سال سابقه‌ هستند. ایشان علاوه بر تبحر خاص در دعاوی خانواده، در دعاوی دیگر همچون ملکی، حقوقی و کیفری نیز تجربه دارند. شما می توانید از مشاوره های آقای هویدی برای روند بهتر پرونده های خود استفاده کنید.

آدرس دفتر: اراک، خیابان دکتر حسابی، مجتمع اداری دکتر حسابی، طبقه ۳، واحد ۴

تلفن تماس:09183626487

فاطمه جلالوند

فاطمه جلالوند وکیل خانواده در اراک

سرکار خانم فاطمه جلالوند یکی دیگر از وکلای با تجربه ی پایه یک دادگستری در شهر اراک هستند. خانم جلالوند در زمینه دعاوی خانواده از جمله طلاق، طلاق از ناحیه زوجه، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه زوجه، مطالبه نفقه فرزند، حضانت، ملاقات، ارث و وصیت و فرزندخواندگی و سرپرستی، انحصار وراثت و… تخصص دارند.

آدرس دفتر: اراک، خیابان قائم مقام، نبش مولوی غربی

تلفن تماس: 09188481712

امیر حسنی

امیر حسنی وکیل خانواده در اراک

آقای امیر حسنی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی هستند. جناب حسنی در دعاوی خانواده، حقوقی، ملکی و کیفری فعالیت می کنند. همچنین به موکلین خود مشاوره های حضوری و غیر حضوری ارائه می دهند. شما می توانید از تجربه ی آقای حسنی برای پیروزی در دادگاه استفاده کنید.

آدرس دفتر: اراک، خیابان هپکو، ساختمان مهدی، طبقه ۲، واحد ۲

تلفن تماس: 09188637959


تفاوت انواع نکاح چیست؟

یکی از سوالاتی ممکن است برای افراد پیش آمده باشد، انواع نکاح و تفاوت آن ها است، لذا قصد داریم در مقاله بهترین وکیل خانواده در اراک به شرح آن بپردازیم. همان گونه که در عرف نیز مرسوم است، عقد نکاح را به دو نوع عقد موقت و عقد نکاح دائم تقسیم می کنند. قانون مدنی و فقه اسلامی (شیعه) نیز انواع عقد نکاح را بدین موارد دانسته است.

عقد نکاح دائم به عنوان یکی از رایج ترین انواع عقد، به صورت همیشگی میان زن و مرد رابطه محرمیت ایجاد می کند و برخلاف عقد موقت که برای مدت محدودی است، فرض بر دائمی، استمراری بودن آن می باشد. بسیاری از احکام مربوط به ازدواج که بیان شده، مانند حق مطالبه نفقه در خصوص نکاح دائم می باشد. هدف از این نوع ازدواج، تشکیل خانواده و مشارکت در زندگی است و نوعی قرارداد غیرمالی تلقی می شود.

در ازدواج دائم مشخص کردن مهریه حین عقد واجب نیست ولی در موقت عدم تعیین مهریه موجب باطل شدن صیغه عقد می گردد. پرداخت نفقه در عقد دائم جزو وظایف مرد می باشد ولی در موقت تنها در صورت ضمن عقد، مرد ملزم به ادا کردن آن خواهد بود.

در عقد موقت زوجین از یکدیگر چیزی به ارث نمی برند اما اگر به طور رسمی و محضری این ازدواج موقت ثبت شود، کودکان حاصل این ازدواج از حقوق مالی خود مانند نفقه و ارث برخوردار خواهند شد.برای اطلاعات بیشتر می توانید از مشاور حقوقی خوب در اراک کمک بگیرید.

بهترین وکیل خانواده در اراک

چه زمانی زن می تواند جدای از شوهر خود زندگی کند؟

طبق مواد 1114 و 1115 قانون مدنی، زن نمی‌تواند مسکن مستقلی برای زندگی جدا از شوهرش اختیار کند، مگر این که در یک منزل برای زن خطر جانی، مالی و یا شرافتی وجود داشته باشد که در این صورت زن می‌تواند مسکن جداگانه‌ای برای خودش انتخاب کند و اگر به این علت زن مسکن جداگانه‌ای اختیار کرده باشد، باز هم نفقه او بر عهده شوهر است.

طبق ماده 1107 قانون مدنی، مسکن جزئی از حق نفقه زوجه می باشد و زوج مکلف است که مسکن مناسبی برای خانواده خود تهیه کند. نکته دیگر این ماده این است که مسکن تهیه شده باید متناسب با شان و مرتبه اجتماعی زن باشد و در غیر این صورت زن می تواند از سکونت در آن خانه ممانعت کند.

بر اساس ماده 1114 قانون مدنی، زن باید در منزلی که شوهر تعیین می‌کند سکنی نماید مگر آنکه اختیار تعیین منزل به زن داده شده باشد. همچنین طبق ماده 1005 قانون مدنی، اقامتگاه زن شوهردار همان اقامتگاه شوهر است.

البته اگر در زمان عقد شرط انتخاب محل سکونت را به زن داده باشند دیگر اختیار انتخاب مسکن بر عهده او خواهد بود و اگر زوجه بخواهد در خانه‌ای زندگی نکند قانون هم به استناد شرط ضمن عقد حق را به او می‌دهد. در این موارد توصیه می شود برای پیگیری بهتر پرونده با بهترین وکیل خانواده در اراک مشورت کنید.

بهترین وکیل خانواده در اراک

کلام آخر

از همراهی شما تا آخر این مقاله سپاس گزاریم. امید است اطلاعات ذکر شده در زمینه معرفی 10 تا از بهترین وکیل خانواده در اراک، تفاوت انواع نکاح و شرایط زندگی مستقل زوجه از زوج، برای شما عزیزان مفید واقع گردیده باشد. برای افزودن آگاهی می توانید مطالب مربوط به مسائل حقوقی را از مجله برترین وکیل دنبال کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در کامنت ها، درمیان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا