وکیل

10 تا از بهترین وکیل زن در بوشهر ⚖️【سال1403】

در حال حاضر وکلای بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که هر روز هم بر تعداد آن ها افزوده می شود. در نتیجه انتخاب یک وکیل زن خوب، کاری بسیار دشوار و گیج کننده است. جستجوی یک وکیل زن گاها بیشتر از یک وکیل مرد است، چرا که موکلین زن احساس راحتی بیشتری دارند که با وکیل زن برای دعاوی مختلف نظیر طلاق، حضانت فرزند و سایر دعاوی خانواده همکاری داشته باشند. در ادامه مقاله توضیحاتی درباره بهترین وکیل زن در بوشهر در اختیارتان قرار می دهیم. خواهشمندم تا پایان مقاله در برترین وکیل همراه ما باشید.

بهترین وکیل زن در بوشهر کیست؟

مطلب پیشنهادی: بهترین وکیل بوشهر

بهترین وکیل زن در بوشهر کیست؟

گاهی اوقات ممکن است با موارد متعددی برخورد داشته باشید که وقتی یکی از طرفین دعوا زن است، موکل به علل گوناگون ترجیح می دهد که از یک وکیل زن خوب کمک بگیرد. این انتخاب می تواند علل متعددی داشته باشد مانند درک بهتر وکیل از شرایط موکل و راحتی بیشتر در افشای جزئیات و یا دلایل دیگر که موکلان چه مرد و چه زن ترجیح می دهند یک وکیل خانم داشته باشند.

انتخاب بهترین وکیل زن کار بسیار دشواری است، چرا که وکلا اعم از زن یا مرد می بایست خصوصیات بسیاری را دارا باشند نظیر داشتن شناخت و آگاهی از قوانین و مقررات حقوق و اطلاعات به روز، تعهد و صداقت، هوش بالا و حرفه ای بودن، شجاع و صبور بودن و … .

ویژگی بهترین وکیل:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

در بسیاری از موارد به خصوص در پرونده های خانوادگی، بسیاری از افراد نیاز به مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل زن جهت پیگیری پرونده دارند. در یک توضیح ساده تر به دلیل شرایط خاص اجتماعی، بعضی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات را بین زوجین با وکیل مرد در میان بگذارند، در نتیجه یک وکیل زن را انتخاب می کنند. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین وکیل زن در بوشهر بپردازیم. خواهشمندم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل زن در بوشهر سال 1403!

لیلا اهرمی نژاد

سرکار خانم لیلا اهرمی نژاد

سرکار خانم لیلا اهرمی نژاد وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر بوشهر می باشد. ایشان یکی از وکلای موفق در بوشهر به حساب می آیند و تا به امروز هم توانسته اند پرونده های حقوقی مختلف را با نتایج قابل قبول به اتمام برساند. برخی از مشخصات کاری و تحصیلی ایشان عبارت است از:

  • دارای پروانه وکالت از سوی قوه قضائیه
  • دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق
  • متخصص در حوزه دعاوی خانواده، دعاوی ثبت احوال، دعاوی ارث و میراث، قیم و سرپرست و …
  • متخصص در حوزه دعاوی اموال منقول نظیر اشیاء گرانبها و جواهرات، وسایل و لوازم، ماشین آلات، خودرو و …
  • متخصص در حوزه دعاوی ملکی نظیر زمین شهری و اوقاف، موجر و مستاجر، حق کسب و پیشه، املاک، شهرداری

آدرس دفتر: بوشهر، خیابان جفره، مجتمع تجاری آفتاب، واحد 2

شماره تماس: 09177761476

صدیقه حاجیانی

سرکار خانم صدیقه حاجیانی

سرکار خانم صدیقه حاجیانی یکی دیگر از وکلای معروف در شهر بوشهر می باشد. ایشان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی هستند و در طول مدت وکالت خود موفق شده اند خدمات بسیار ارزنده ای را در اختیار موکلین قرار دهند. برخی از مشخصات رزومه کاری خانم حاجیانی عبارت است از:

  • دارای 13 سال سابقه وکالت
  • دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق
  • دارای پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری
  • امکان تنظیم لوایح دفاعی، دادخواست، قرارداد، شکوائیه
  • ارائه مشاوره های حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری
  • دارای سابقه فعالیت به عنوان وکیل و مشاور بانک مهر اقتصاد
  • متخصص در حوزه دعاوی کیفری، حقوقی، ارث و میراث، دعاوی ملکی و …

آدرس دفتر: بوشهر، خیابان مطهری، سه راه بازرگانی، ساختمان مسیله، طبقه 6، واحد 604

شماره تماس: 09177733569

نغمه میرزایی فهلیانی

سرکار خانم نغمه میرزایی فهلیانی

سرکار خانم نغمه میرزایی فهلیانی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شهر بوشهر هستند. ایشان همواره به ارائه خدمات مشاوره حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری پرداخته اند. برخی از مشخصات کاری ایشان عبارت است از:

  • دارای 5 سال سابقه کار
  • متخصص در حوزه دعاوی خانواده، دعاوی مالی و اقتصادی، دعاوی راهنمایی و رانندگی، دعاوی ملکی، شهرداری، تملک آپارتمان، بیمه، مطالبات وجه، مطالبات خسارت، تعزیرات و مجازات های بازدارنده و …

آدرس دفتر: بوشهر، بلوار مطهری، طبقه فوقانی، بانک مسکن

شماره تماس: 09171243180

لیلا حاجیانی

سرکار خانم لیلا حاجیانی

سرکار خانم لیلا حاجیانی یکی از وکلای جوان و موفق در شهر بوشهر می باشد. ایشان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی هستند و توانسته آمار قابل قبولی از خود به جای بگذارند. برخی از مشخصات ایشان عبارت است از:

  • دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
  • ارائه مشاوره های حقوقی به صورت حضوری و غیر حضوری
  • متخصص در حوزه دعاوی خانواده، تملک آپارتمان، عقود و معاملات، موجر و مستاجر، حدود، اجراییات و …

آدرس دفتر: بوشهر، گناوه، روبروی دادگستری، واحد 6

شماره تماس: 09174962056


معیارهای انتخاب بهترین وکیل زن در بوشهر

انتخاب بهترین وکیل زن در بوشهر کاری بسیار دشوار و حساس است، چرا که هر یک از وکلای زن دارای رزومه متفاوتی از یکدیگر هستند و هر کدام متخصص در حوزه های مختلف می باشند. یک سری معیارها برای انتخاب بهترین وکیل زن وجود دارد که نیاز است به آنها دقت شود تا از هر گونه پشیمانی جلوگیری شود. برخی از این معیارها عبارت است از:

  • از مهمترین خصوصیت های یک وکیل زن خوب در بوشهر، مورد اعتماد بودن است. چرا که وکیل باید محرم اسرار موکل باشد، در نتیجه می بایست واجد شرایط اخلاقی نظیر صداقت، درستکاری، امانت داری، احساس مسئولیت و … باشد.
  • یک وکیل زن خوب ابتدا می بایست موکل را درک کند و یک رابطه خوب و مفید با او برقرار کند. در نتیجه باید مهارت های کلامی، شنیداری و ارتباطی خوبی داشته باشد تا هم با موکل خود ارتباط موثری برقرار کند و هم در دادگاه تاثیرات لازم را بر قاضی بگذارد و او را با تحلیل های خود قانع کند.
  • یک وکیل زن خوب در شرایطی که از ابتدا به این نتیجه برسد که مطالبه موکل به نتیجه مطلوب نمی رسد، با وعده های دروغین موکل خود را امیدوار نمی کند و واقعیت را با او در میان می گذارد.
  • توانایی تفکر انتقادی از ویژگی های بهترین وکیل زن است. بدین معنی که باید بتواند مسائل را به شکل منطقی و زنجیروار دنبال کند تا موارد ضعف را در تحلیل ها و استنادات خود تشخیص و برطرف کند.
  • بهترین وکیل زن در بوشهر یا هر جای ایران می بایست این قدرت ذهنی را داشته باشد که موکل خود را متقاعد سازد که به حرف هایش عمل کند و یا بتواند طرف مقابل را به قبول مذاکره دعوت کند.
معیارهای انتخاب بهترین وکیل زن در بوشهر

چه تفاوتی میان وکیل و مشاور حقوقی وجود دارد؟

شغل وکالت به عنوان یک شغل کاملاً تخصصی محسوب می شود که نیازمند به داشتن تحصیلات دانشگاهی در رشته حقوق می باشد. در واقع وکیل فرد متخصصی است که در امورات حقوقی به دیگران مشاوره های لازم را ارائه می‌ دهد و از حق و حقوق فرد یا گروهی از افراد دفاع می‌ کند. به طور معمول تمامی افراد جامعه در هنگام مواجه شدن با مشکلات، پس از عقد قرارداد وکالت، از وکلا جهت اجرای امورات حقوقی یا دفاع از حق و شنیدن صدایشان کمک می‌ گیرند.

بعضی افراد مشاور یا کارشناس حقوقی را با وکیل اشتباه می‌ گیرند و گمان می کنند که هردوی آنها یکی می باشند، در حالی که اینگونه نیست و دارای یک سری تفاوت ها هستند.

مشاوران حقوقی و وکلا هر دو در رشته حقوق تحصیل می‌ کنند، اما اگر فردی بخواهد وکیل شود، می بایست پس از اخذ مدرک لیسانس در رشته حقوق، در آزمون وکالت و دوره های کارآموزی حضور یابند تا پروانه وکالت را کسب کنند. با این وجود مشاور یا کارشناس حقوقی نیازی به طی نمودن این مراحل ندارند و می‌ تواند پس از فارغ‌ التحصیلی در کسب و کارهای مختلف به‌ عنوان مشاور حقوقی فعالیت کند.

یکی از تفاوت‌ های بارزی که شغل وکالت با مشاور حقوقی دارد، این است که وکلا به هیچ عنوان نمی‌ توانند در شرکت‌ ها و ادارات به صورت رسمی استخدام شوند، اما مشاوران حقوقی از این حق برخوردارند. در یک توضیح دیگر اینگونه می توان گفت که وکلا می‌ توانند به عنوان مشاوران حقوقی فعالیت کنند، اما یک مشاور یا کارشناس حقوقی نمی تواند به عنوان وکیل کار کند، چرا که پروانه وکالت ندارد.

بازار کار رشته حقوق برای زنان به چه شکل است؟

کلام آخر

بسیار متشکرم از همه شما عزیزان که تا پایان مقاله همراه ما بودید. در مقاله بهترین وکیل زن در بوشهر شما را با تعدادی از وکلای کاربلد و مجرب زن در این شهر آشنا کردیم. امیدواریم مطالب ذکر شده مفید واقع شده باشد. خواهشمندم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

مینا کریمی

مینا کریمی طراح و پشتیبان سایت با 2 سال سابقه فعالیت در حوزه محتوا نویسی و بازنویسی متون حقوقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا