وکیل

10 تا از بهترین وکیل یزد ⚖️【سال1403】

ما در این مقاله به موضوع بهترین وکیل یزد می پردازیم لطفا همراه ما باشید. همان طور که می دانید در شهرهای پرجمعیت مانند یزد، به دلیل ازدحام جمعیت، مطمعناً مشکلات حقوقی هم زیاد می شود و هرکس سعی می کند تا کارش را به متخصص در این زمینه بسپارد زیرا کسی که در کارش متخصص است می تواند با استفاده از بعضی راهکارها در کوتاه ترین زمان ممکن راهگشا در این امور باشد. اگر به دنبال بهترین وکیل در شهر یزد هستید ما را در سایت برترین وکیل همراهی کنید.

وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری دریزد

بهترین وکیل یزد کیست؟

یک وکیل کار کشته در یزد زمانی بهترین می باشد که خود را به جای موکلش قرار دهد و شرایطش را درک کند. در کنار دانش وکالتی یک روانشناس خوب هم باشد. یک وکیل خوب باید با پیچیدگی های پرونده های حقوقی آشناییت کامل داشته باشد و دارای عزت نفس و همچنین اعتماد به نفس بالایی باشد.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم بهترین وکیل یزد را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد وکلای یزد همراه ما باشید:

لیست 10 تا از بهترین وکیل یزد ⚖️ + آدرس و تلفن ☎️️

هادی بزرگ

هادی بزرگ

هادی بزرگ وکیل پایه یک دادگستری در استان یزد با بیش از ۱۸ سال سابقه وکالت در مشهد و یزد. دارای تجربه در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری اعم از اختلافات ملکی شامل ابطال و فسخ قرارداد و دعاوی موجر و مستاجر و … با توجه به تجربه در دعاوی علیه ثبت احوال در مشهد پرونده های الزام به صدور شناسنامه، ابطال نظریه شورای تامین و ابطال تصمیم هیات حل اختلاف، ابطال سند فوت و …داشته اند و در اقسام دعاوی کیفری در طول سالیان صاحب تجربه می باشند.

جهت اعطای وکالت و بهره مندی از خدمات مشاوره آقای هادی بزرگ، با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09155037552 (قبل از مراجعه پیامک فرمایید)
آدرس دفتر:
یزد، میدان باهنر، ابتدای بلوار پاک نژاد، طبقه پایین کارت عارف


دکتر فاطمه بنادکیان

دکتر فاطمه بنادکیان بهترین وکیل یزد

دکتر فاطمه بنادکیان، وکیل پایه یک دادگستری یزد، عضو وکلای مورد تایید قوه قضائیه، دارای کارشناس ارشد حقوق خصوصی و دکتری حقوق عمومی با 20 سال سابقه حرفه ای وکالت از وکلای خبره یزد می‌باشند. ایشان با استفاده از دانش و تجربه توانسته اند نتایج مطلوبی را برای پرونده موکلین خود کسب کنند.

از سوابق کاری ایشان در حوزه وکالت می توان به وکیل خانه کارگر(امور کار و کارفرمایی)، وکیل بانک و دعاوی مربوط به بانک، کاانون بازنشستگان کشوری و در حال حاضر مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر ، بانک و … اشاره کرد. تدریس کلیه دروس حقوقی و نحوه تنظیم صحیح قراردادهای داخلی، بین المللی، حقوق شهروندی و سخنرانی در شرکتها و ادارت، تدریس دروس مختلف رشته حقوق و برنامه ریزی جهت قبولی در آزمون وکالت، سردفتری و قضاوت، ارشد، دکتری توسط ایشان انجام می شود.

ایشان تیم وکلای قویی دارند و دفتر ایشان در ساعات غیراداری و ایام تعطیل دارای وکیل کشیک می باشد، بنابراین هموطنان در یزد، تهران، سراسر کشور و ایرانیان خارج از کشور، می‌توانند با اطمینان خاطر به وکیل فاطمه بنادکیان و تیم وکلای قوی ایشان در کلیه امور حقوقی، خانوادگی، کیفری، مواد مخدر و ثبتی مشاوره حضوری و تلفنی اعطای وکالت نمایند.

وکالت در زمینه های:

  • دعاوی حقوقی (دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، چک، سفته، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، پیش‌فروش آپارتمان، ابطال رای داوری، اثبات نسب و … )
  • دعاوی کیفری (سرقت، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول، خیانت در امانت، جرایم رایانه ای و …)
  • دعاوی خانواده (طلاق توافقی، طلاق از سوی زوج یا زوجه، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، انحصار وراثت و …)
  • تنظیم انواع قراردادهای مختلف مخصوصا قراردادهای بین المللی
  • وکالت تخصصی اتباع خارجی در تمام زمینه ها مخصوصا در زمینه قراردادها(این دفتر دارای مترجم به زبان انگلیسی و چینی و … می باشد)
  • قبول پرونده های سیاسی و امنیتی، دیوان عدالت ادار، دیوان عالی کشور
  • اولین وکیل خانوادگی یا فامیلی یزد (قرارداد سالیانه منعقد می گردد و کل اعضای یک خانواده یا فامیل می توانند از خدمات حقوقی و وکالتی ما استفاده نمایند)

برای اعطای وکالت به دکتر فاطمه بنادکیان بهترین وکیل یزد، می‌توانید با شماره‌های زیر با ایشان در ارتباط باشید(لطفا پیامک بزنید):

شماره پیامک: 0913359741909133582463
آدرس دفتر: یزد، خیابان فرخی،(کوچه روبروی دادگستری)، کوچه حسینیه نقشین، وسط کوچه دفتر وکالت دکتر فاطمه بنادکیان (حضور در دفتر با تعیین وقت قبلی)


معصومه قلیچ

معصومه قلیچ بهترین وکیل یزد

خانم معصومه قلیچ وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی دارای دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی با 14 سال سابقه وکالتی در شهر یزد می باشند. ایشان تسلط کامل بر زبان انگلیسی دارند و یکی از مجرب ترین وکلای شهر یزد محسوب می شوند. خانم معصومه قلیچ با شناخت و آگاهی در مدت وکالت خود توانسته اند نتایج مطلوبی را برای پرونده‌های موکلین بدست آورد.

برخی از مشخصات بارز ایشان به شرح موارد زیر می باشد:

  • دارای 13 سال سابقه وکالت
  • دارای مدرک دکترای حقوق جزا و جرم شناسی
  • قبولی انواع پرونده های حقوقی نظیر دعاوی بانکی، دعاوی ارث و میراث، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، حضانت، اجرت المثل، ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی، جعل و استفاده از سند مجعول، طلاق از سوی زوج یا زوجه، پیش فروش آپارتمان، الزام به تنظیم سند رسمی، استرداد جهیزیه، ملاقات فرزند و …

جهت اعطای وکالت به خانم معصومه قلیچ و دریافت مشاوره از ایشان با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09134520800
آدرس دفتر:
یزد، خیابان فرخی، پاساژ شقایق، طبقه سوم، واحد 15


سید حسن موسوی

سید حسن موسوی بهترین وکیل یزد

آقای سید حسن موسوی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با بیش از 11 سال سابقه وکالت، دارای تحصیلات کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، متخصص در دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده می باشند. تخصص در انواع دعاوی حقوقی و کیفری دارند و پرونده های مرتبط در این زمینه را می پذیرند.

برخی از تخصص آقای سید حسن موسوی:

  • انواع دعاوی کیفری (کلاهبرداری، مواد مخدر، سرقت، جعل سند، قتل و …
  • دعاوی خانواده (مطالبه نفقه، مهریه، اجرت المثل، نحله ایام زوجیت، استرداد جهیزیه، طلاق، طلاق توافقی، حضانت و …
  • دعاوی ملکی (اثبات مالکیت، تسلیط یا وضع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، مطالبه ثمن مبیع یا استرداد ثمن، خلع ید غاصبانه، مطالبه خسارت اعم از خسارت و ضرر و زیان قهری یا قراردادی، مطالبه ارش مبیع معیوب، تجویز فروش مال مشاع غیر ثبتی، ابطال سند مالکیت مال غیر منقول
  • دعاوی امور حسبی، دعاوی مربوط به داوری
  • و …

جهت اعطای وکالت به آقای سید حسن موسوی و دریافت مشاوره از ایشان، با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09132584487
آدرس دفتر:
یزد، خیابان فرخی، پاساژ شقایق، طبقه سوم، واحد 15


علی زارعشاهی

جناب آقای علی زارعشاهی

یکی از وکیل کارشته در یزد جناب آقای زارعشاهی می باشد. ایشان وکیل پایه یک دادگستری و همچنین عضو کانون وکلا هستند. زمینه ی کاری جناب آقای زارعشاهی در پرونده های دعاوی حقوقی و کیفری می باشد.

آدرس دفتر: یزد، شهر میبد، یخان، کوی نیلوفر 51

شماره تماس: 09131536239

حسن قاسمی مقدم

جناب آقای حسن قاسمی مقدم

جناب آقای حسن قاسمی مقدم عضو هیئت علمی دانشگاه هستند. آقای قاسمی مقدم برای پرونده های دعاوی حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده بسیار تلاش و در نتیجه بسیار خوش درخشیده است.

آدرس دفتر: یزد، صفائیه، چهار راه پژوهش ختدن یک، پلاک 310

شماره تماس: 09122976397

جعفر هاشمی باجگانی

جناب آقای سید جعفر هاشمی باجگانی

جناب آقای سید جعفر هاشمی باجگانی یکی دیگر از وکیل کارکشته یزد می باشد، وکیل پایه یک دادگستری و همچنین عضو کانون وکلا دادگستری هستند. ایشان در پرونده های دعاوی حقوقی و کیفری بسیار متبحر و متخصص هستند.

آدرس دفتر: یزد، بلوار طالقانی، نبش پارکینگ دادگستری، مجتمع تجاری شهاب، واحد شماره ی دو

شماره تماس: 09133518852

امیرمحمد صدیقیان

جناب آقای امیرمحمد صدیقیان

آقای صدیقیان یکی از وکیل های پایه یک دادگستری در یزد می باشد. یکی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه جناب آقای امیر محمد صدیقیان می باشد. ایشان در پرونده های دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی بسیار متبحر هستند.

آدرس دفتر: یزد، میبد، خیابان رجایی، کوچه ی گلریز

شماره تماس: 09133554261

علی آدینه

جناب آقای علی آدینه، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای یزد، دارای پروانه وکالت صادره از سوی کانون وکلای دادگستری و دارای سابقه درخشان چندین ساله در زمینه وکالت و مشاوره می‌ باشد که براساس آگاهی خویش توانسته پرونده‌های بسیاری را به نتیجه عالی و مورد تایید موکل برساند. دعاوی خانواده (طلاق، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، نفقه، مهریه، و …)

هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی اموال منقول شامل خودرو، ماشین آلات، دعاوی املاک شامل اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیرمنقول، املاک، شهرداری، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، موجر و مستاجر، سرقفلی، حق کسب و پیشه، تخلیه، دعاوی ملکی، حقوقی و کیفری خلاصه از دعاویی است که توسط آقای آدینه قبول وکالت شده است.

آدرس دفتر: یزد، خیابان فرخی، مجتمع تجاری و اداری شقایق، طبقه4، واحد13

شماره تماس: 09153154598

سعید دهقانی فیروز آبادی

جناب آقای سعید دهقانی فیروز آبادی

جناب آقای سعید دهقانی فیروز آبادی دارای سابقه ی پروانه وکالت از کانون وکلا و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشد. متخصص در پرونده های دعاوی خانواده و هویت قانونی، جرایم علیه اموال و اسناد و دعاوی املاک و … می باشند.

آدرس دفتر: یزد، بلوار شهید عابدی، روبروی مسجد الرسول


وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری در یزد

یکی از زمینه های مشترک برای وکیل پایه یک و پایه دو دادگستری این است که می توانند هر دو در امور حقوقی فالیت نمایند و در بیشتر امور با هم متفاوت هستند. وکیل پایه یک می تواند بدون هیچ محدودیتی در تمام محکمه های حقوقی و کیفری کل کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. اما وکیل پایه دو در دسته هایی از محاکم می تواند شرکت کند که به جرایم تعزیری حبس کمتر از ده سال، شلاق و جزای نقدی و همچنین در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از دویست و پنجاه میلیون تومان و خواسته های غیر مالی به غیر از نکاح، طلاق و اثبات نسب و نفی نسب را دارد.

وکلایی که از کانون وکلای دادگستری پروانه اخذ می کنند باید به مدت دو سال کارآموزی را بگذرانند و در طی این مدت می توانند تحت نظر وکیل سرپرست به دفاع از حقوق موکل اقدام کند. بعد از گذر دو سال و همچنین تایید صلاحیت علمی و گزینش های مربوطه، موفق به گرفتن پروانه ی وکالت پایه یک می شوند.

بهترین وکیل یزد

ویژگی های وکیل یزد

یک وکیل خوب قبل از پذیرفتن پرونده، ابتدا جلسه ای را تشکل می دهد تا با موکل در رابطه با پرونده صحبت کند و تمامی اسناد و مدارک ارائه شده توسط موکل را جزء به جزء بررسی می کند و نتایج احتمالی که در آینده اتفاق خواهد افتاد را با او در میان می گذارد. بعد از بررسی های انجام شده نسبت به پرونده یک شروع قدرتمند را آغاز می کند و برای رسیدن به موفقیت در پرونده تلاش می کند. یک وکیل خوب چند ویژگی بارز دارد که به آن اشاره می کنیم:

بهترین وکیل زن در یزد باید اطلاعات به روز و آپدیت شده داشته باشد. با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات اتفاق می افتد، لازم است یک وکیل خوب اطلاعات خود را از قوانین و مقررات جدید به روز نگه دارد و فقط به دانش چند سال اخیر خود اکتفا نکند.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی یک وکیل کارکشته دقت بالای اوست. یک وکیل به جزئیات پرونده ی شما بسیار دقت می کند تا بتواند راه حل مناسبی پیدا کند. اگر یک وکیل دقت بالا نداشته باشد ممکن است اطلاعات مهمی را نادیده بگیرد و مانعی سر راه موفقیت پرونده ایجاد کند.

یک وکیل باید امین و امانت دار باشد و محرم اصرار موکلش باشد و هیچ وقت اطلاعات و اتفاقات موکل خود را حتی بعد از به اتمام رسیدن پرونده پیش هیچ شخصی افشا نکند.

ویژگی دیگر یک وکیل خوب این است که وی باید روابط اجتماعی خوب و شنونده و گوینده ی عالی باشد. زمانی که موکل درباره ی پرونده ی خود صحبت می کند به حرف های او گوش دهد تا جزئیات مهم را پیدا کند. بعضی مواقع موکل از گفتن بعضی از جزئیات خودداری می کند، یک وکیل کارکشته با روابط اجتماعی بالا و فن بیان قوی خود می تواند به موکل خود این اطمینان را بدهد تا درباره ی جزئیات صحبت کند. علاوه بر این موارد یک وکیل خوب با فن بیان خود چه با وکیل طرف مقابل چه با قاضی، می تواند نتیجه ی دادگاه را به طور کل تغییر دهد.

یک وکیل هرگز موکل خود را بیهوده امیدوار نمی کند بلکه با توضیحاتی مسیر درست و قانونی و طریقه ی سپری شدن مراحل رسیدگی به پرونده را برای موکل شفاف سازی کند و هیچ وقت با گفتن جملاتی همچون من اطمینان صددرصد می دهم، موکل خود را جهت گرفتن حق الوکاله فریب نمی دهد.

توصیه هایی در انتخاب وکیل یزد که باید جدی گرفته شود!

شهرت یک وکیل از جمله مواردی است که باید در زمان انتخاب بهترین وکیل یزد به آن توجه داشته بشید. چرا که وکیلی به شهرت می رسد و نام خود را بر سر زبان ها می اندازد که در پرونده های مختلفی با اتکا به نبوغ اش به موفقیت رسیده باشد. در نظر داشته باشید که شهرت یک وکیل در دعاوی حقوقی و کیفری کاملا متفاوت از تبلیغاتی است که وکلا در فضای مجازی و تلویزیون از خود منتشر می کنند. در واقع شهرت یک وکیل از مهارت و توانایی او سرچشمه می گیرد؛ اما در تبلیغات نام وکیل متاثر از بازارگرمی است که مطرح می شود.

لازم به ذکر است که هر وکیلی بر اساس متن قرارداد ملزم به رعایت تعهدات است. در واقع وکیل ملزم می شود تا تمام توان و مهارتی که در اختیار دارد را به کار بگیرد تا در نهایت پیروزی برای او حاصل شود؛ اما گاهی ممکن است علی رغم تلاش های شبانه روزی یک وکیل، نتایج دلخواهی از پرونده پدیدار نشود. در این صورت است که باید پیش از امضای قرارداد تکلیف حق الوکاله وکیل در صورت شکست در پرونده را مشخص کنید تا اگر با چنین مشکلی در مسیر رسیدگی به پرونده مواجه شدید، اختلافی جدی به وجود نیاید.

کلام آخر

بسیار سپاسگزارم از شما همراهان گرامی که تا این قسمت از مقاله همراه ما بودید. ما در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا اطلاعات جامعی را درباره بهترین وکیل یزد و ویژگی های یک وکیل کارکشته و انواع وکیل را در اختیارتان قرار دهیم. لطفا نظرات و پیشنهادهای خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =

دکمه بازگشت به بالا