وکیل

10 تا از بهترین وکیل زن ایران ⚖️【سال1403】

واگذاری وکالت دعاوی به بهترین وکیل زن ایران باعث می شود تا پرونده ریزبینانه تر بررسی شود. خوشبختانه در سال های اخیر تعداد بانوانی که وارد حرفه وکالت شده اند افزایش یافته و جامعه دید بهتری نسبت به وکلای خانم پیدا کرده است. اکنون در اکثر پرونده های مربوط به دعاوی خانواده، حقوقی، کیفری و … از وکیل زن کمک گرفته می شود و معمولا بیشتر افرادی که وکیل زن را انتخاب می کنند، خانم ها هستند، آن ها برای مطالبه مهریه، نفقه، حضانت فرزند، درخواست طلاق و … به وکیل زن مراجعه می کنند تا راحت تر با او صحبت کنند. برای آشنایی با وکلای زن تهران تا انتهای مقاله در سایت برترین وکیل همراه ما باشید.

آیا رضایت زوجه در طلاق مهم است؟

بهترین وکیل زن ایران چه کسی است؟

مطلب پیشنهادی: بهترین وکیل ایران

بهترین وکیل زن ایران چه کسی است؟

انتخاب بهترین وکیل زن ایران پیچیدگی های خاص خود را دارد، بی شک تمامی وکلای خانم که در سراسر ایران به کار وکالت مشغول اند در نوبه ی خود متخصص و مجرب هستند و تلاش های بسیاری برای موفقیت موکل خود انجام می دهند.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب در جدول زیر لیست شده است:

🥇 سطح وکیلوکیل پایه یک دادگستری
⚖️ مهارت و تخصصملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝 ارائه خدمات حقوقیوکالت و مشاوره حقوقی
💰 هزینه وکیلطبق وسعت کار تعیین می‌شود
✅ درصد موفقیت%90 موفقیت پرونده ها

به همین سبب در این مقاله سعی کرده ایم وکیل زن ایران این شهر را معرفی کنیم تا آشنایی کاملی با آن ها داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد وکلای زن ایران همراه ما باشید:

لیست 10 تا از بهترین وکیل زن ایران ⚖️ + آدرس و تلفن ☎️️

زهره رستگار

خانم زهره رستگار وکیل زن ایران

خانم زهره رستگار وکیل پایه یک دادگستری و دارای 23 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت می باشند. وکالت پرونده های متعدد حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و دعاوی علیه بانک ها را برعهده داشته اند که با فن بیان و آشنایی با قوانین و پشتکار فراوان در این زمینه و از همه مهمتر تجربه چندین ساله در حوزه وکالت، توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان را جلب کنند.

برخی از سوابق و خدمات خانم زهره رستگار:

  • انجام امور گمرکی
  • وکالت در دیوان عالی کشور
  • وکیل سازمان های دولتی، خصوصی، شرکت های دارویی و بانک های متعدد
  • دارای گواهینامه Epc مهارت کافی در تنظیم انواع قراردادها از جمله قراردادهای مشارکتی و پیمانکاری
  • وکالت در دعاوی کیفری من جمله: خیانت در امانت، کلاهبرداری جرایم اقتصادی، مواد مخدر و مشروبات الکلی، جعل، سرقت، تحصیل مال نامشروع، کلاهبرداری، تصرف عدوانی، جرایم پزشکی، شرب و خمر و …
  • وکالت در دعاوی حقوقی من جمله: چک، سفته، اجرت المثل، مطالبات بانکی، دعاوی علیه بانک ها، الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی علیه بانک ها، الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی مربوط به سرقفلی، تنفیذ بیع، فسخ مبایعه نامه، کلیه دعاوی ملکی، دعاوی ورشکستگی، تخلیه و …
  • وکالت در دعاوی خانواده من جمله: انواع طلاق، طلاق از طرف زوج، طلاق از طرف زوجه، طلاق توافی، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه و …

برای اعطای وکالت به زهره رستگار وکیل باسابقه تهران، با شماره های زیر هماهنگ و تعیین وقت نمایید:

شماره تماس: 09121722840
شماره تماس دفتر: 02144141581
آدرس دفتر: تهران، خیابان ناصر حجازی، فردوس غرب، بین ورزی و پروانه، ساختمان نگار، پلاک 435، طبقه 3، واحد 2


نجمه قیاسوند

سرکار خانم نجمه قیاسوند

خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان و دارای مدرک حقوق قضایی و ارشد حقوق از دانشگاه خوراسگان اصفهان می باشند. فعالیت ایشان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و … است که با تجربه بالا، بهترین خدمات حقوقی را به همشهریان اصفهانی ارائه می دهند. ایشان پروانه وکالت را از کانون وکلای اصفهان دریافت نموده و با اشتیاق و انرژی بالا به صورت تمام وقت و یا هر زمان که نیاز باشد به بررسی پرونده های حقوقی می پردازند و در این راه تمام مراحل را به موکل خود اطلاع می دهند.

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت، مجتمع مریم، طبقه 2

شناره تماس: 09133702380

سهیلا عرشی

سرکار خانم سهیلا عرشی

سرکر خانم عرشی از وکلای پایه یک دادگستری تهران و عضو کانون وکلای مرکز می باشند. ایشان با سابقه ای که در وکالت دارند بهترین نتیجه را در پرونده های موکلین خود رقم می زنند. فعالیت ایشان در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزند، تنفیذ و ثبت طلاق صادر شده از دادگاه های داخلی و خارجی را پیگیری می کنند. همچنین به بررسی دعاوی ملکی، امور ارث و وصیت و امور مربوط به قراردادهای مدنی و تجاری در داخل و خارج از کشور می پردازند.

آدرس دفتر: تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریمخان زند، نرسیده به خیابان سنایی، پلاک 103، طبقه 3، واحد 9

شماره تماس: 02188325146

ملیحه فرهودی

سزکار خانم ملیحه فرهودی

خانم فرهودی وکیل پایه یک اردبیل و عضو کانون وکلای دادگستری استان اردبیل می باشند. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و … فعالیت می کنند و پرونده های موکلین را با تلاش و بررسی های دقیق به بهترین شکل ممکن حل می کنند.

آدرس دفتر: اردبیل، خیابان نائینی، نرسیده به باغمیشه، روبروی بستنی گل یخ، طبقه فوقانی بانک رسالت، دفتر وکالت

شماره تماس: 09143529561

مرضیه سادات ذبیحی

سرکار خانم مرضیه سادات ذبیحی

خانم ذبیحی وکیل پایه یک دادگستری مشهد هستند که 10 سال سابقه مدیریت موسسه حقوقی را دارند. در سوابق کاری ایشان وکالت در بانک های کشاورزی، ملی، مسکن و بانک سپه وجود دارد. همچنین انجام وکالت در اداره کل کمیته امداد تمام شعب استان خراسان جنوبی به مدت 1 سال در دست خانم ذبیحی بوده است. از طرف دیگر ایشان دو سال سابقه کار در قوه قضاییه هم دارند بنابراین می توان گفت که مهارت و تخصص بالایی در زمینه پرونده های حقوقی دارند.

آدرس دفتر: مشهد، بلوار شفا شهید محمد زاده 6، موسسه حقوقی عدالت خواه

سرور ثانی نژاد

از وکلای پایه یک دادگستری در شهر تهران هستند که پروانه وکالت خود را در سال 1393 دریافت کرده اند، ایشان موفق شدند تا مدارک کارشناسی حقوق را از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد گرایش حقوق عمومی را از دانشگاه شهید بهشتی به دست آورند.

فعالیت های و موفقیت های ایشان شامل، مدیریت موسسه حقوقی آسا، وکیل و مشاور حقوقی بیشتر از 10 شرکت معتبر در شهر تهران، دریافت گواهینامه بین المللی در اجلاس بانوان کارآفرین، طی دوره فن دفاع حرفه ای ویژه حقوقدانان در سال 1393 و … می باشد.

آدرس دفتر: تهران، سعادت آباد، علامه طباطبایی شمالی، نبش کوچه 18 شرقی، برج علامه، طبقه 8، واحد B

شماره تماس: 09124357415

نازنین محمدی

سرکار خانم نازنین محمدی

خانم نازنین محمدی وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان، عضو کانون وکلا و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. حوزه کاری ایشان بیشتر روی پرونده های حقوقی و کیفری است. از پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده می توانیم به دعاوی مربوط به امور ثبت احوال، تغییر سن، نام و نام خانوادگی، دعاوی خانوادگی، مطالبه مهریه، نفقه، طلاق، دعاوی کیفری، کلاهبرداری، آدم ربایی، تجاوز به عنف، ضرب و جرح و …. اشاره کنیم.

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان ارباب، مابین کوچه 11 و 13، مجتمع اداری آریان، طبقه اول، واحد 103

شماره تماس: 09132427828


آیا رضایت زوجه در طلاق مهم است؟

در این بخش از مقاله توضیح می دهیم که برای طلاق رضایت زن و یا نارضایتی آن تاثیر دارد یا خیر؟ و آیا مرد باید تمام حقوق زن را بپردازد؟ اگر مرد درخواست طلاق بدهد و زن به جدایی راضی نباشد، رضایت یا نارضایتی او در روند طلاق تاثیری ندارد چرا که شرعا و قانونا حق طلاق به مرد داده شده است. به این معنی که اگر بخواهد همسر خود را طلاق دهد نیازی به رضایت او ندارد، در این حالت مرد موظف است مهریه، نفقه عقب افتاده، اجرت المثل ایام زوجیت و نصف دارایی را در صورت استحقاق زوجه پرداخت کند.

همان طور که گفتیم رضایت زوجه در طلاق شرط نیست و اگر وکالت طلاق یا حق طلاق را که مزایای داشتن آن را در مقاله بهترین وکیل طلاق در تهران توضیح دادیم از مرد نگرفته باشد، دادگاه طلاق را که به درخواست مرد بوده صادر می کند چرا که در فقه اسلامی اراده طلاق به مرد داده شده اما در مواردی زوجه می تواند با کمک وکیل متخصص در دعاوی خانواده و طلاق، روند پرونده را کند کرده و از حق اعتراض و تجدید نظرخواهی خود استفاده کند تا پرونده وارد دیوان عالی کشور شود.

به هر حال زوجه حق و حقوقی دارد که با عدم اعتراض نمی تواند به نفقه، مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت و نصف دارایی های شوهر خود برسد. اجرت المثل شامل کارهایی است که زوجه در خانه شوهر انجام داده ولی وظیفه او نبوده مانند آشپزی، تربیت فرزندان و … که هر چه مدت زمان زندگی زناشویی بیشتر باشد این مبلغ توسط کارشناس تعیین می شود. نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که زمانی نصف دارایی های مرد به زن تعلق می گیرد که طلاق به درخواست مرد باشد و دلیل آن تخلف زوجه در انجام وظایف همسری نبوده باشد. در این حالت مرد موظف است نصف دارایی هایی که در زمان زندگی زناشویی به دست آورده را به زوجه بدهد.

آیا رضایت زوجه در طلاق مهم است؟

انحلال نکاح یا عقد ازدواج چند حالت دارد؟

یکی از مهم ترین دعاوی خانوادگی در زمینه پرونده های انحلال نکاح یا انحلال عقد ازدواج است که به معنی پایان دادن به زندگی مشترک است و به روش های مختلفی رخ می دهد.

طلاق می تواند به درخواست مرد باشد، همانطور که در مقاله های دیگر توضیح دادیم زوج می تواند با کمک بهترین وکیل خانواده اقدام به طلاق کند. طبق ماده 1133 قانون مدنی و مقررات شریعت اسلام، مرد بدون اینکه دلیل خاصی برای طلاق ارائه دهد امکان جدایی از همسر خود را دارد. در حالت دیگر انحلال عقد می تواند به درخواست زوجه باشد هرچند زن قانونا حق طلاق ندارد اما در مواقعی که زندگی مشترک برای او سخت باشد می تواند به دادگاه مراجعه و درخواست طلاق دهد.

حالت بعدی در انحلال عقد نکاح، طلاق توافقی است که با موافقت مرد و زن درخواست می شود. در این شرایط برای راحتی و پیشبرد سریع کارهای دادگاه وکالت خود را به بهترین وکیل می دهند تا کارهای طلاق توافقی را انجام دهد. فوت هر یک از زوجین باعث انحلال عقد نکاح می شود. با فوت شوهر هرچند که ازدواج باطل شده اما زن از دارایی مرد حق مهریه و ارث و عده و … دارد.

فسخ ازدواج حالتی است که عقد را پایان می دهد. عقد ازدواج یک قرارداد است و هر قراردادی امکان فسخ دارد. منظور ما از فسخ این است که یکی از زوجین به دلایل قانونی حق منحل کردن قرارداد را داشته باشد. زمانی می توان قرارداد ازدواج را فسخ کرد که در شروط ضمن عقد تخلفی ایجاد بشه و یا اینکه قانون اختیاراتی را به یکی از طرفین بدهد تا قرارداد را فسخ کند.

بطلان عقد نکاح، در این حالت اگر عقد مخالف قانون و شریعت باشد به عنوان مثال بعد از ازدواج متوجه شوند که از محارم یکدیگر بوده اند، یکی از آن ها و یا هر دو می توانند به دادگاه خانواده مراجعه کرده و درخواست بطلان عقد را بدهند. در حالت بذل مدت که مخصوص ازدواج موقت است، نیاز به مراجعه و رسیدگی دادگاه خانواده ندارد. هم می توان به دفترخانه مجری ازدواج موقت مراجعه کرد و هم این که شخصا صیغه آن را جاری کرده و ازدواج موقت یا صیغه را بی اثر کرد.

کلام آخر

ممنونم که تا انتهای مقاله بهترین وکیل زن ایران همراه ما بودید. در این مقاله بهترین وکلای خانم را معرفی کردیم و توضیح دادیم که به چه پرونده هایی رسیدگی می کنند. در ادامه مقاله در مورد حالت های انحلال نکاح عقد و تاثیر رضایت زوجه در طلاق گفتیم. امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید وکالت پرونده را به یکی از وکلای معرفی شده بسپارید. چنان چه سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت نمایید.

رضایت زوجه در طلاق از طرف مرد مهم است یا خیر؟

خیر با توجه به توضیحات بهترین وکیل زن ایران، رضایت یا نا رضایتی زن در طلاق مهم نیست و دادگاه طلاق را که به درخواست مرد باشد صادر می کند. برای توضیحات بیشتر به مقاله مراجعه فرمایید.

استرداد جهیزیه در طلاق یک جانبه چگونه است؟

در طلاق یک جانبه زوجه برای استرداد جهیزیه باید درخواست بدهد و در صورت نیاز سیاهه جهیزیه را به دادگاه ارائه دهد تا پیگیری های لازم انجام شود. معمولا در مدت زمان 1 الی 3 ماه جهیزیه استرداد می گردد.

آیا مهریه بعد از فوت زن قابل مطالبه است؟

بله، چون دینی به عهده ی مرد است و وارث زن می توانند از مهریه او ارث ببرند.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا